Σε εκκρεμότητα παραμένουν στην Επιτροπή Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης δύο υποθέσεις συγκέντρωσης, όπου εμπλέκονται τέσσερις ασφαλιστικές εταιρείες, η εκτέλεση των οποίων απαιτεί τη διενέργεια σειράς ελέγχων, που δεν είναι βέβαιο ότι θα ολοκληρωθούν πριν από τη μεταφορά της εποπτείας της ασφαλιστικής αγοράς στην Τράπεζα της Ελλάδος.
Η πρώτη συγκέντρωση αφορά στη συμφωνία εξαγοράς της ING Γενικών Ασφαλειών από την International Life, για την οποία στην Επιτροπή καταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια ο σχετικός φάκελος να φθάσει στο Δ.Σ. της Επ.Ε.Ι.Α. πριν αλλάξει το καθεστώτος εποπτείας του κλάδου και η δεύτερη στη συγχώνευση της Ευρωπαϊκή Πρόνοια με την Υδρόγειο για την οποία εκτιμάται ότι η Επιτροπή δεν θα εκδώσει απόφαση.
Σύμφωνα με πληροφορίες της «Ν» ο πρώτος φάκελος, αυτός των International Life και ING Γενικών Ασφαλειών, βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο επεξεργασίας δεδομένου ότι η συμφωνία εξαγοράς υπεγράφη τον περασμένο Δεκέμβριο και οι δύο εταιρείες γνωστοποίησαν σε άμεσο χρόνο όλα τα αναγκαία στοιχεία στην Επ.Ε.Ι.Α. προς επεξεργασία.
O δεύτερος φάκελος
Κατά τις ίδιες πληροφορίες, ο δεύτερος φάκελος, αυτός των Ευρωπαϊκή Πρόνοια και Υδρόγειος, έχει μείνει πίσω διότι οι δύο εμπλεκόμενες στη συγκέντρωση εταιρείες δεν έχουν ακόμη υποβάλει στην Επ.Ε.Ι.Α. το πρόγραμμα τριετούς βιωσιμότητας και υπό αυτή την έννοια, ο χρόνος που θα μεσολαβεί μέχρι και τη μεταφορά της ελεγκτικής αρμοδιότητας από την Επιτροπή στην Τράπεζα της Ελλάδος δεν θα επαρκέσει για την ολοκλήρωση του ελέγχου.
Σε ό,τι αφορά την υπόθεση της International Life, πηγές της "Ν" αναφέρουν ότι αν τελικά κληθεί η Τράπεζα της Ελλάδος να ολοκληρώσει τον έλεγχο, η απόφαση θα εκδοθεί ύστερα από αρκετούς μήνες δεδομένης της μεταβατικής περιόδου που θα υπάρξει έως ότου η ΤτΕ οργανωθεί ως φορέας εποπτείας της ασφαλιστικής αγοράς.
Στελέχη της International Life αναφέρουν ότι σε αυτή την περίπτωση το διάστημα το οποίο θα μεσολαβήσει θα είναι φθοροποιό για την ING Γενικών Ασφαλειών, καθότι η εταιρεία θα υποχρεωθεί να συνεχίσει τη δράση της για πολλούς μήνες χωρίς ουσιαστικά περιθώρια ανάπτυξης, δεδομένης της εκκρεμότητας που θα υπάρχει για την πώλησή της.
Πηγή: Ναυτεμπορική
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου