Ελεύθερη Ενημέρωση - Βήμα στην Άποψη



Τρίτη 16 Μαρτίου 2010

Τα μυστικά ανάπτυξης των ασφαλιστικών εταιριών

Οι συνθήκες της οικονομίας παραμένουν δύσκολες. Τα μέτρα που λαμβάνονται αποτελούν ένα μεγάλο «πείραμα», μια υπόθεση εργασίας, που όταν θα φθάσει στο τέλος της - τότε μόνο- θα μάθουμε εάν πέτυχε ή το αντίθετο.

Μέχρι να έλθει εκείνη η ώρα όλα παραμένουν ρευστά και επώδυνα και ειδικά για τις επιχειρήσεις που καλούνται να λειτουργήσουν σε περιβάλλον ασφυξίας.


Τα μηνύματα σήμερα είναι απαισιόδοξα, δημιουργούν ανησυχία και «προφητεύουν» ότι μέσα στο επόμενος διάστημα η βιωσιμότητα πολλών, κάθε μεγέθους και κλάδου εταιριών απειλείται.

Οι λόγοι πολλοί, όμως, η βασική αιτία για τις δύσκολες μέρες που έρχονται στην αγορά -πέραν των φορολογικών επιβαρύνσεων- είναι η αγοραστική πενία των νοικοκυριών η οποία ολοένα και μεγαλώνει. Στο περιβάλλον αυτό που δημιουργείται η ασφαλιστική αγορά δε μπορεί να βγει αλώβητη.

Όσο και αν τα αποτελέσματα κάποιων εταιριών δείχνουν άνοδο, όσο και αν υπάρχει αισιοδοξία, δεν είναι ικανές συνθήκες για να αντισταθμίσουν την έλλειψη χρήματος από τους καταναλωτές.

Ωστόσο, οι ιδιαιτερότητες της ασφαλιστικής αγοράς δεν επιτρέπουν να τοποθετείται στην ίδια μοίρα με οποιαδήποτε άλλο κλάδο. Και αυτό διότι έρχεται να προσφέρει λύσεις στις δύσκολες στιγμές και αυτό συνοψίζει την έννοια της ασφάλισης ότι την αγοράζεις όταν δεν έχεις πρόβλημα και την χρησιμοποιείς όταν έλθεις αντιμέτωπος με το απρόοπτο.

Οι ασφαλιστικές εταιρίες θα περίμενε κανείς σήμερα εν μέσω κοινωνικής, επαγγελματικής και οικονομικής ανασφάλειας να προσφέρουν λύσεις, να αναπτύσσονται να πρωτοστατούν σε μια δυναμική πορεία προς την ανάπτυξη.

Αντίθετα όμως βλέπουμε ότι καραδοκούν στην γωνία να αρπάξουν συμβόλαια από εταιρίες που κλείνουν, να αναδιανέμουν την «πίτα», να κάνουν εσωτερικές αναδιαρθρώσεις και διάφορες κινήσεις εσωστρέφειας.

Για αυτό και η αγορά παραμένει καθηλωμένη, εδώ και χρόνια σε αντίθεση με τις ασφαλιστικές εταιρίες που βρίσκονται σε άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης οι οποίες ακόμα και εν μέσω χρηματοοικονομικής κρίσης αναπτύσσονται.

Αναζητώντας κανείς τα μυστικά της λειτουργίας τους διακρίνει νέες μεθόδους πωλήσεων, αξιοποίηση των δυνατοτήτων του διαδικτύου και ένταξή τους στην υπηρεσία των καταναλωτών και της ασφαλιστικής αγοράς, αλλά και πολλά ακόμη που ρίχνουν το κόστος των συμβολαίων και αποδεικνύουν ότι προσφέρουν ποιοτικά προϊόντα, σε σωστή τιμολόγηση για τις δύσκολες μέρες της παγκόσμιας κρίσης, και αξιόπιστα. Ότι δηλαδή ακόμα -με κάποιες εξαιρέσεις- λείπει από την ελληνική αγορά. Μάλλον πρέπει και εδώ να γυρίσει σελίδα γρήγορα…

Πηγή: Insuranceworld

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου