Πηγή:nextdealgr
Τα «αρπακτικά» της ασφαλιστικής αγοράς που πετούσαν εδώ και ένα τρίμηνο
μετά τα «συνθηματικά» για λίγους όπως «5 στο κόκκινο», «κλείνει η
Eurostar», «έμαθες τίποτα» κλπ «χαμήλωσαν» και «ξεσκίζουν» τις σάρκες
της Eurostar, του Επικουρικού και κυρίως τραυματίζουν και κουρελιάζουν
κι άλλο την έτσι κι αλλιώς κακή φήμη του κλάδου.
Το «λουκέτο» είναι το «σφύριγμα έναρξης» για το πλιάτσικο. Το χαρτοφυλάκιο (;) των 140.000 περίπου επισήμων ασφαλισμένων οχημάτων έγινε περίπου 80.000 αυτοκίνητα που μέσα σ’ ένα μήνα θα «καρπωθούν» οι «αλεπούδες» της αγοράς που περίμεναν το «κρα» του «κόρακα».
Ποιοι μετέφεραν και ποιοι θα μεταφέρουν αυτά τα συμβόλαια; Εννοούμε μήπως θα ‘πρεπε να κοινοποιηθούν κωδικοί και ονόματα εταιρειών που θα «αναλάβουν» αυτά τα αυτοκίνητα; Μήπως θα ‘πρεπε να μάθουμε ποιοι διαμεσολαβούντες «συμπράττουν» σ’ αυτές τις μεταφορές και με τι όφελος; Μήπως θα ‘πρεπε να μάθουμε τι ασφάλιστρο είχε η Eurostar και με τι νέο ασφάλιστρο «ξεκινάνε» στη νέα εταιρεία. Μήπως θα ‘πρεπε να δούμε για «διαρροές» ανασφάλιστων με ανακοινώσεις του Επικουρικού και ΕΠΕΙΑ; Μήπως θα ‘πρεπε να ζητήσουν αποζημιώσεις οι παθόντες από τους επιτήδειους διαμεσολαβούντες που τους «πάνε εδώ κι εκεί» και … χωρίς υπογραφή; Για δάνεια είναι το Επικουρικό κύριοι του Επικουρικού ή για διεκδικήσεις ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ από αυτούς που οφείλουν;
Κύριε Σπυράκο της Γραμματείας Καταναλωτή πότε θα επέμβετε;
Το «λουκέτο» είναι το «σφύριγμα έναρξης» για το πλιάτσικο. Το χαρτοφυλάκιο (;) των 140.000 περίπου επισήμων ασφαλισμένων οχημάτων έγινε περίπου 80.000 αυτοκίνητα που μέσα σ’ ένα μήνα θα «καρπωθούν» οι «αλεπούδες» της αγοράς που περίμεναν το «κρα» του «κόρακα».
Ποιοι μετέφεραν και ποιοι θα μεταφέρουν αυτά τα συμβόλαια; Εννοούμε μήπως θα ‘πρεπε να κοινοποιηθούν κωδικοί και ονόματα εταιρειών που θα «αναλάβουν» αυτά τα αυτοκίνητα; Μήπως θα ‘πρεπε να μάθουμε ποιοι διαμεσολαβούντες «συμπράττουν» σ’ αυτές τις μεταφορές και με τι όφελος; Μήπως θα ‘πρεπε να μάθουμε τι ασφάλιστρο είχε η Eurostar και με τι νέο ασφάλιστρο «ξεκινάνε» στη νέα εταιρεία. Μήπως θα ‘πρεπε να δούμε για «διαρροές» ανασφάλιστων με ανακοινώσεις του Επικουρικού και ΕΠΕΙΑ; Μήπως θα ‘πρεπε να ζητήσουν αποζημιώσεις οι παθόντες από τους επιτήδειους διαμεσολαβούντες που τους «πάνε εδώ κι εκεί» και … χωρίς υπογραφή; Για δάνεια είναι το Επικουρικό κύριοι του Επικουρικού ή για διεκδικήσεις ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ από αυτούς που οφείλουν;
Κύριε Σπυράκο της Γραμματείας Καταναλωτή πότε θα επέμβετε;
Άρχισαν πάλι οι φιλίες και τα «συγγενολόγια» να κινούνται. Έτσι μάθαμε, και δεν πιστεύουμε ότι είναι δυνατόν να ισχύουν και να μην είναι φήμες… Συνήθισαν κάποιοι να μιλάνε για 40 εκατομμύρια ευρώ επιβαρύνσεις λες και είναι «πασατέμπος». Εδώ «σταυρώνονται» καταναλωτές στα νοσοκομεία και δικαστήρια για να βρουν το δίκιο τους περνώντας ένα «Γολγοθά» και τα σωματεία διαμεσολαβούντων μαζί με την Πολιτεία και αρμόδιους φορείς «κοιτάνε από μακρυά» κάνοντας τις «μετανοούσες Μαγδαληνές»…
Όμως τα ίδια κοράκια και ύαινες θα φάνε κάποια στιγμή και τους ίδιους…
Είναι ντροπή αυτά που γίνονται στον κλάδο και αντιμετωπίζονται τόσο χαλαρά και αδιαμαρτύρητα.
Θυμίζουμε ότι 58 εταιρείες έκλεισαν από το 1980 και ακόμα οι «αδικημένοι» καταναλωτές… περιμένουν δικαίωση…
Είναι όλες ΥΠΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ…
Δυστυχώς ανίκανων διοικήσεων, συμφερόντων και διαπλεκόμενων. Καιρός για αλλαγή νοοτροπίας των καταναλωτών.
ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΚΑΠΟΤΕ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΟΥΣ..ΦΤΑΝΕΙ ΠΟΙΑ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜέρος της παραγωγής της Commercial και της Ασπίδας πήγε στη Eurostar, της οποίας μέτοχος ήταν κάποιος κ. Γιώργος Πέτσας. Για μια στιγμή καλέ! Γιώργο Πέτσα δε λέγανε και τον επικεφαλής της ΕΠΕΙΑ;
ΑπάντησηΔιαγραφή