Πηγή: asfalisinet.gr
Η οικονομική κρίση , ο ανταγωνισμός και το ξεκαθάρισμα της αγοράς από τις μικρές ασφαλιστικές οδηγεί τους πολυεθνικούς Leaders της ασφαλιστικής αγοράς να κάνουν στροφή προς την ασφάλιση του αυτοκινήτου, «ρίχνοντας» τις τιμές και επιδιώκοντας να κατοχυρώσουν νέα μερίδια στην αγορά.
Παράλληλα προσφέρουν συνδυαστικά πακέτα με έξτρα καλύψεις όπως στην οδική βοήθεια, σε θραύση κρυστάλλων, συνεργία κλπ για να κάνουν ακόμα πιο δεαλεστικά τα πακέτα τους προς τους ασφαλισμένους.
Η αρχή έγινε από την Interamerican, η οποία αξιοποιώντας το εταιρικό online δίκτυο anytime και τις υποδομές του, προχώρησε σε σημαντικές μειώσεις στα ασφάλιστρα αυτοκινήτου, για απευθείας αγορά από τον ασφαλισμένο χωρίς την μεσολάβηση των ασφαλιστικών πρακτόρων είτε μέσω διαδικτύου είτε με direct τηλεφωνική παραγγελία.
Αν και η κίνηση αυτή προκάλεσε δυσαρέσκεια στο χώρο των διαμεσολαβούντων συνεχίστηκε με επιθετική διαφημιστική προβολή σε όλα τα ΜΜΕ , ενώ πρόσφατα στελέχη της εταιρίας ανέφεραν ότι θα συνεχίσουν την ανάπτυξη του, προσφέροντας περισσότερες ευκολίες στο χρήστη αυτής της μορφής ασφάλισης.
Ως ατού αυτής της μορφής ασφάλισης επικαλούνται το μειωμένο κόστος για την εταιρία όπως προμήθειες στους ασφαλιστές , έξοδα αποστολής συμβολαίων , άμεση πληρωμή των ασφαλίστρων στην εταιρία κλπ
Τώρα στην μάχη των χαμηλών ασφαλίστρων μπήκε και η ΑΧΑ Ασφαλιστική, που ανακοίνωσε μειώσεις στα βασικά ασφάλιστρα της αστικής ευθύνης μέχρι και 15% σε παλαιούς ασφαλισμένους της και μέχρι 20% σε νέους. Ωστόσο χρησιμοποιεί τα παραδοσιακά δίκτυα διανομής των προϊόντων και υπηρεσιών της.
Οι παραπάνω κινήσεις των δύο εταιριών φαίνεται να είναι η αρχή μιας αλυσίδας προκλήσεων και προσκλήσεων, από τις μεγάλες ασφαλιστικές εταιρίες με «καθαρά χαρτοφυλάκια», σε ένα άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον να επικρατήσουν στην αγορά του κλάδου του αυτοκινήτου.
Κιαυτό γιατί βλέπουν όλο και μεγαλύτερο ποσοστό ασφαλισμένων να αναζητά μεγαλύτερη σιγουριά σε μεγάλες ασφαλιστικές εταιρίες , μετά τα απανωτά λουκέτα σε μικρές ή μεσαίες ασφαλιστικές εταιρίες του κλάδου αυτοκινήτου. Παράλληλα εξαιτίας της μείωσης ή της στασιμότητας στους κλάδους ζωής, λόγω της οικονομικής κρίσης, ο προσανατολισμός τους στον κλάδο του αυτοκινήτου είναι επακόλουθο για την αύξηση της παραγωγής τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου