Ελεύθερη Ενημέρωση - Βήμα στην Άποψη



Πέμπτη 24 Μαρτίου 2011

Advanced Quality Services Ltd.: Σεμινάριο Coaching Πωλητών


Πρόκειται για ένα εντατικό, περιεκτικό και πρακτικά προσανατολισμένο σεμινάριο που σκοπό έχει να καθοδηγήσει και να ενδυναμώσει τα Στελέχη των Πωλήσεωνσύγχρονες μεθόδους και απαντήσεις σε κρίσιμα ζητήματα. παρέχοντας

Ολοκληρώνοντας το σεμινάριο, τα Στελέχη των Πωλήσεων θα έχουν βοηθηθεί, ώστε να χειρίζονται όλα τα στάδια της διαδικασίας της πώλησης με συγκροτημένη και δομημένη προσέγγιση

Ξεκινώντας από τη στοχοθέτηση και την προετοιμασία επαφών, μέχρι την ακριβή διάγνωση των αναγκών του πελάτη, τη διατύπωση προτάσεων με σημαντική προστιθέμενη αξία, την αποτελεσματική διαχείριση ειδικών συμπεριφορών και αντιρρήσεων, θα είναι σε θέση να λειτουργήσουν πιο αποδοτικά δημιουργώντας σχέσεις μακροχρόνιας συνεργασίας με τον πελάτη. 

ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΔΟΤΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΛΑΕΚ 0,45% ΤΟΥ Ο.Α.Ε.Δ.

Η εταιρεία μας μπορεί να βοηθήσει στη διεκπεραίωση της διαδικασίας υποβολής αίτησης υπαγωγής στο πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,45%. Καταληκτική ημερομηνία ηλεκτρονικής υποβολής των δικαιολογητικών στον Ο.Α.Ε.Δ.: ΠΕΜΠΤΗ 7 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2011.

Για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στα τηλέφωνα: 210 6216997-8. 
 
ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ COACHING - ΣΤΟΧΟΘΕΤΗΣΗ
  • Coaching: Διαδικασία 4 σταδίων
  • Καθορισμός και συμφωνία στόχων
  • Παρακολούθηση και υλοποίηση στόχων
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΕΠΑΦΗΣ ΜΕ ΠΕΛΑΤΗ
  • Ο εντοπισμός υποψήφιων πελατών
  • Πρώτη προσέγγιση (τηλεφωνική, Direct Mail)
  • Ο προγραμματισμός των επισκέψεων - Διαχείριση χρόνου
  • Η προετοιμασία της παρουσίασης - Τεχνικές παρουσίασης
Η ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ
  • Πουλάτε στο σωστό άτομο της Εταιρείας του Πελάτη;
  • Κρίσιμα σημεία στην 1η συνάντηση
    • Η προσεκτική Ακρόαση
    • Ερωτούμε αντί να προκαταλαμβάνουμε
    • Η αναγνώριση της γλώσσας του σώματος
    • Η ελκυστική παρουσίαση του προϊόντος / υπηρεσίας
  • Διάγνωση αναγκών - Προσφορά - Follow Up
  • Κρίσιμα σημεία της διαπραγμάτευσης
  • Κρίσιμα σημεία για ποιοτική επικοινωνία
  • Χειρισμός των αντιρρήσεων
  • Διατήρηση και επέκταση της συνεργασίας (Cross-selling)
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΙΔΙΚΩΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ
Όταν ο πελάτης
  • Είναι εκνευρισμένος ή βιάζεται
  • Ζητάει ειδική μεταχείριση
  • Έχει αρνητική εμπειρία από την εταιρεία
  • Προσβάλλει τον ανταγωνισμό
  • Υποβάλλει ερωτήσεις που δε γνωρίζετε την απάντηση
  • Αντιπαραβάλλει την χαμηλότερη τιμή του ανταγωνιστού
  • Προτείνει βελτίωση στο προϊόν ή στο service
  • Καταχράται ιδιωτικών σας πληροφοριών
  • Απειλεί με καταγγελία
  • Ζητάει πληροφορίες που δεν επιτρέπεται να δοθούν
  • Έχει σύγχυση ως προς τις προσωπικές του ανάγκες
ΚΡΙΣΙΜΑ ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
  • Συνεργασία με άλλες Διευθύνσεις της εταιρείας
  • Κρίσιμες «εσωτερικές» δεξιότητες πωλητή
  • Πώς συμβάλλει ο πωλητής στο χτίσιμο του brandY
  • Ο πελάτης ως πωλητής μας (χτίσιμο partnership)
  • Ενίσχυση αυτοπεποίθησης - Αυτοελεγχόμενος Πωλητής
  • Διαχρονική Αξία Πελάτη (Customer Lifetime Value)
  • Η διαχείριση των παραπόνων
  • Checklist του επιτυχημένου πωλητή 

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ: 380 Euro + ΦΠΑ
Στη δεύτερη συμμετοχή παρέχεται έκπτωση 15%, στην τρίτη συμμετοχή και άνω παρέχεται έκπτωση 25%.Το κόστος συμμετοχής προπληρώνεται. Αριθμός Λογαριασμού: ALPHA BANK ΙΒΑΝ: GR120 1401630 16300200 2000311 (Προωθημένα Συστήματα Εξυπηρέτησης Ε.Π.Ε) 16300200 2000311
 
Περιλαμβάνονται:
  • Εγχειρίδιο "COACHING ΠΩΛΗΤΩΝ"
  • H παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
  • Δωρεάν για ένα έτος συμβουλευτική υποστήριξη σε θέματα σχετικά με το σεμινάριο μέσω της ιστοσελίδας μας
Yπεύθυνη επικοινωνίας: Ελένη Φλουρή.
 
ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Για τη συμμετοχή σας στο σεμινάριο στείλτε στο fax 210 6216990 κατάλληλα συμπληρωμένη την παρακάτω δήλωση συμμετοχής.

Εναλλακτικά, επιλέξτε forward, συμπληρώστε και στείλτε την στο aqs@aqs.gr, ή πατήστε "Δήλωση Συμμετοχής" για να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας ηλεκτρονικά.


COACHING ΠΩΛΗΤΩΝ
Τετάρτη 13 Απριλίου 2011 (09:00-16:30),
Ξενοδοχείο CLASSICAL ATHENS IMPERIAL, Πλ. Καραϊσκάκη, Αθήνα
ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ:
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ:
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ:
ΑΦΜ:
ΔΟΥ:
ΤΗΛ.:
FAX:
E-MAIL:
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
1.
2.
3.
Όνομα και Υπογραφή Υπευθύνου
Κωδ.Σεμ.PP

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου