Ανακοίνωση της "Ριζοσπαστικής Πρωτοβουλίας" Συλλόγου Υπαλλήλων
Η Εταιρεία πρέπει να τρέξει
Στις
18 Οκτωβρίου μας κοινοποιήθηκε ανακοίνωση της «Ριζοσπαστικής
Πρωτοβουλίας» (μίας από τις παρατάξεις του Συλλόγου Υπαλλήλων της
Εθνικής Ασφαλιστικής), με την υπόδειξη, εφόσον ενδιαφέρει, να
δημοσιευτεί.
Αν και δεν συνηθίζουμε και δεν επιθυμούμε να φιλοξενούμε κείμενα συνδικαλιστικών παρατάξεων, κρίνουμε ότι και αυτός ο κανόνας πρέπει να έχει εξαίρεση. Εξαίρεση που προκύπτει όταν λέγονται και σωστά πράγματα, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι συμμεριζόμαστε το δικαίωμα των συνδικαλιστικών παρατάξεων να συμμετέχουν στη χάραξη της στρατηγικής ανάπτυξης και ίσως διαχείρισης των φορέων. Η «Ριζοσπαστική Πρωτοβουλία» επισημαίνει, λοιπόν, τα εξής:
«Στην κρίση δεν λειτουργείς αμυντικά. Πολλοί το λένε, λίγοι το εννοούν και το εφαρμόζουν.
Η Διοίκηση της Εταιρείας μας προχωράει δειλά, φοβισμένα, αμυντικά.
Η λογική του “business as usual”, όμως, θα οδηγήσει σε στασιμότητα, σε τέλμα και τελικά σε υποβάθμιση της Εθνικής.
Σε μια τέτοια περίοδο, η παράταξή μας πιστεύει ότι θα πρέπει να βάλεις σαν προτεραιότητα δυο πράγματα:
Ανεβάζεις το επίπεδο της εξυπηρέτησης του πελάτη-ασφαλισμένου και προσπαθείς, παράλληλα, να έχεις την αναγκαία ρευστότητα, που θα σου επιτρέπει την κατάλληλη στιγμή να κάνεις τις μακροχρόνιες εκείνες επενδύσεις που θα σου διασφαλίσουν το μέλλον της επιχείρησης.
Στο μεταξύ οργανώνεις τις δυνάμεις σου, καλλιεργείς και ενισχύεις την πίστη των εργαζόμενων και των δικτύων πωλήσεων στην επιχείρηση, διασφαλίζεις ένα εκτεταμένο δίκτυο πώλησης και προώθησης των προϊόντων σου, απλουστεύεις τις γραφειοκρατικές διαδικασίες.
Έτσι, δεν περιμένεις απλά να περάσει η κρίση, αλλά δίνεις την ώθηση εκείνη που χρειάζεται η επιχείρηση για να παραμείνει στον αφρό και να μη βουλιάξει στα απόνερα του χρηματοοικονομικού ναυαγίου, που παρασέρνει στο βυθό του επιχειρήσεις που φαινόντουσαν υγιείς.
Ουτοπία;
Όχι, αρκεί να το πιστέψουμε.
Αρκεί να σταματήσει τώρα η φημολογία για πώληση, για συρρίκνωση, για εγκατάλειψη της Εταιρείας.
Η ΕΤΕ έχει επενδύσει αρκετά κεφάλαια στην Εταιρεία μας. Δεν πρέπει να τα αφήσει να χαθούν στο όνομα μιας πώλησης που θα της αποφέρει υποπολλαπλάσια των όσων έχει επενδύσει.
Όμως, ένας δαίμονας πλανιέται πάνω από την Εθνική Ασφαλιστική.
Ο δαίμονας του εργασιακού κόστους.
Εκεί υπάρχει ένας μεγάλος μύθος. Ότι το εργασιακό κόστος είναι κυρίως υπεύθυνο για το συνολικό κόστος της επιχείρησης.
Μεγαλύτερος μύθος δεν υπάρχει.
Το 2009, το κόστος μισθοδοσίας, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Εταιρείας μας, απορρόφησε λιγότερο από το 7% του συνόλου της παραγωγής. Μέσα σε αυτό υπολογίζονται και οι υπερωρίες, που το 2009 έφτασαν το 1.300.000 ευρώ.
Την ίδια στιγμή, τα ληξιπρόθεσμα ασφάλιστρα (ασφάλιστρα άνω των 90 ημερών) ξεπερνούν το 11% της συνολικής παραγωγής. Φανταστείτε ότι αν η είσπραξη των ασφαλίστρων γινόταν μέσα σε ένα δίμηνο από την ημερομηνία έκδοσης του συμβολαίου, το κέρδος μόνο από τους τόκους που θα εισέπραττε η Εταιρεία μας θα μπορούσε να καλύψει τη συνολική μισθοδοσία 180 υπαλλήλων! 180 υπαλλήλων που θα κάλυπταν τα τεράστια κενά που υπάρχουν σήμερα στη στελέχωση της Εταιρείας μας.
Παράλληλα, οι λανθασμένες επιχειρηματικές αποφάσεις που, όμως, όταν παίρνονταν από τους διοικούντες εμφανίζονταν πανηγυρικά σαν επιτυχίες, έβαλαν μέσα την Εταιρεία κατά μερικές δεκάδες εκατομμύρια ευρώ με τα εγγυημένης απόδοσης unit linked.
Οι προσωπικές πολιτικές στα δίκτυα πωλήσεων, χωρίς ενιαίους κανόνες και αρχές, μας έφερε σήμερα στο να έχουμε μη σωστά ελεγχόμενο δίκτυο συνεργατών, με αρνητικά αποτελέσματα για την Εταιρεία.
Τι λέτε, λοιπόν; Δαιμονοποιείται ή όχι το εργασιακό κόστος;
Τούτη την περίοδο η Εταιρεία οφείλει και πρέπει να αναδείξει επιθετικά χαρακτηριστικά, προσανατολισμένα στον πελάτη. Έτσι εκτιμούμε ότι θα μεγιστοποιηθεί το όφελος από την εταιρική ταυτότητα και το brand name της Εθνικής Ασφαλιστικής θα παγιωθεί στη συνείδηση του κόσμου σαν συνώνυμο με την λέξη ασφάλεια. Κάτι αντίστοιχο, δηλαδή, με αυτό που είχε πετύχει η Interamerican στον κλάδο ζωής τη δεκαετία του ’80.
Τα ασφαλιστικά προϊόντα που θα αποτελούν το προτεινόμενο από εμάς καλάθι αγορών του ασφαλισμένου πρέπει να είναι προσιτά, με απλούς και ξεκάθαρους όρους, και τόσο ελκυστικά, που και να δίνουν τη δυνατότητα στον πολίτη του μέσου εισοδήματος να τα αποκτήσει αλλά και να του εξασφαλίζουν τη σιγουριά ότι στη διάρκεια αλλά και στη λήξη τους η Εταιρεία μας θα είναι δίπλα του με ανεβασμένη τη μετά την πώληση ικανοποίηση των πελατών.
Όλοι μας, με πρώτη τη Διοίκηση, θα πρέπει να αντιληφθούμε ότι δεν μπορούμε να λειτουργούμε σαν να μην έχει αλλάξει τίποτε γύρω μας.
Η Διοίκηση οφείλει να τοποθετήσει επικεφαλής στη Διεύθυνση Πωλήσεων.
Τα δίκτυα πωλήσεων θα πρέπει να είναι συνεπή απέναντι στην Εταιρεία μας. Πρέπει να μπει ένα τέλος σε επιμέρους συμφωνίες, που στην ουσία επιβραβεύουν τον μπαταχτσή συνεργάτη.
Το λειτουργικό κόστος που απορροφούν τα δίκτυα πωλήσεων επιτέλους θα πρέπει να ελεγχθεί.
Οι εργαζόμενοι δεν θα πρέπει να περιμένουμε τον πελάτη να έρθει και να ασφαλιστεί σε εμάς, απλά «γιατί είμαστε η Εθνική».
Ο πελάτης, που η ασφάλιση γι’ αυτόν είναι πια μια πολυτέλεια και όχι ανάγκη.
Η ανάγκη του είναι η καθημερινή επιβίωση. Και αυτό θα εντείνεται τους επόμενους μήνες.
Θα πρέπει να τον πείσουμε ότι κάθε ευρώ του δεν πάει χαμένο. Ότι του δίνουμε προστιθέμενη αξία στο ασφαλιστικό προϊόν που του πουλάμε.
Ότι τον αντιμετωπίζουμε με το χαμόγελο και όχι σαν παρείσακτο, που ήρθε να χαλάσει την ησυχία μας.
Που θα πρέπει να τον σεβόμαστε για την επιλογή του να μας εμπιστευτεί την ασφάλισή του.
Έχουμε πάνω από 1.000.000 ασφαλισμένους. Αυτό είναι το μεγάλο πλεονέκτημά μας.
Τους ευχαριστούμε για την επιλογή της Εταιρείας μας.
Για μας είναι πρώτα ο πελάτης.
Ο πελάτης που έπρεπε να πληρώσει περισσότερα αν ήθελε να ασφαλιστεί απ’ ευθείας σε εμάς και δεν ήθελε διαμεσολαβούντα!!!
Η στόχευση στον πελάτη μπορεί να γίνει με την επαναλειτουργία Διοικητικών Υποκαταστημάτων της Εταιρείας μας. Αποδείχτηκε ότι το κλείσιμό τους έβλαψε σημαντικά την παραγωγή και αύξησε τα ανείσπρακτα αλλά, πάνω απ’ όλα, έβλαψε το κύρος της Εταιρείας μας.
Η απ’ ευθείας ασφάλιση του πελάτη πρέπει να γίνει στόχος πρώτης προτεραιότητας.
Ο πελάτης πρέπει να έχει συμφέρουσες εναλλακτικές λύσεις, αν θέλει να ασφαλιστεί απ’ ευθείας σε εμάς.
Μια σύγχρονη εφαρμογή στο internet, που θα του δίνει τη δυνατότητα να τιμολογήσει ο ίδιος τις καλύψεις που θέλει σε όλους τους τιμολογημένους κλάδους, να αγοράσει το προϊόν που θέλει και, τέλος, να πληρώσει είτε με την πιστωτική του κάρτα είτε μέσω web banking, είναι επιτακτική ανάγκη να σχεδιαστεί και να εφαρμοστεί άμεσα. Στην περίπτωση αυτή μάλιστα, λόγω μειωμένου κόστους πρόσκτησης, θα πρέπει να υπάρχει και έκπτωση στον πελάτη κατά την αγορά του ασφαλιστικού προϊόντος.
Αλλά και η προσωπική επαφή με την Εταιρεία μας θα πρέπει να επανασχεδιαστεί και να γίνει πιο φιλική για τον καταναλωτή.
Το κομμάτι των παραπόνων θα πρέπει άμεσα να αναβαθμιστεί και να στελεχωθεί με το απαραίτητο προσωπικό μόνιμης απασχόλησης.
Δεν είναι κλισέ ότι ο καλύτερος διαφημιστής είναι πάντα ο ικανοποιημένος πελάτης.
Οι εκατοντάδες ώρες που ξοδεύονται σε συσκέψεις, παρασυσκέψεις και λοιπές κοινωνικές εκδηλώσεις to know as better των στελεχών μας, δεν παράγουν κανένα ουσιαστικό αποτέλεσμα.
Η Εταιρεία μας, όμως, πρέπει να τρέξει.
Να τρέξει για να προλάβει το μέλλον.
Το μέλλον της Εταιρείας.
Το μέλλον των εργαζόμενων και των οικογενειών τους.
Συναδελφικά
Η Σ.Ε.
Πηγή: Ασφαλιστική Αγορά
ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΗΣ.Ε. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΔΕΝ ΩΦΕΙΛΕΤΑΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΕΗΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΣΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ
ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ.....
ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΟΙ ΠΡΟΥΧΟΝΤΕΣ ΟΙ ΕΧΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΕΧΟΝΤΕΣ.
ΟΜΩΣ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΜΟΥ ΤΕΛΟΣ!!!
ΑΡΧΙΖΕΙ ΔΕΙΛΑ ΔΕΙΛΑ ΤΟ [ΚΟΙΜΙΣΜΕΝΟ,ΧΑΖΟ, ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΟ,ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΓΝΩΣΗ] ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΝΑ ΞΥΠΝΑΕΙ!!
ΜΕΛΛΟΝ ΕΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΟΠΩΣ ΟΙ ΚΟΣΜΟΚΡΑΤΟΡΕΣ ΚΙΝΕΖΟΙ ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΡΟΙΟΝ ΜΕ ΧΑΜΗΛΟ ΚΟΣΤΟΣ
ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΑΣ !!!
...ΜΕ ΣΑΣ ΤΟΥΣ ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΑΙΤΟΥΣ,ΠΟΥΟΥΟΥ ΝΑ ΤΡΕΞΕΙ... ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΑΥΞΗΣΕΤΕ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟ ΤΟΥΣ ΤΕΜΠΕΛΗΔΕΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΣΑΣ. ΚΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΕΦΤΑΝΕ ΑΥΤΟ, ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΝΑ ΜΙΛΑΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑ DIRECT SALE ΚΑΤΑΡΓΩΝΤΑΣ ΤΑ ΔΙΚΤΥΑ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΩΝ ΠΟΥ ΣΑΣ ΤΑΪΖΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ, ΛΕΣ ΚΑΙ Η ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΕΓΙΝΕ ΑΠΟ ΣΑΣ,ΔΙΑ ΜΑΓΕΙΑΣ. ΜΕΙΩΝΟΝΤΑΣ ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ,ΑΦΟΥ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΟΙ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΩΝ, ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΚΕΡΔΟΣ, ΝΤΡΟΠΗΗΗΗ ΣΑΣ. ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΠΡΙΝ ΜΙΑ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΠΟΥ ΔΟΚΙΜΑΣΤΗΚΕ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΑΠΕΤΥΧΕ ΠΑΤΑΓΩΔΩΣ, ΠΕΡΙΜΕΝΑΝ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΕΞΥΠΝΟΥΣ ΝΑ ΄ΡΘΕΙΤΕ. "ΚΑΝΤΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΕΙΣΠΡΑΞΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΩΝ" ΚΑΙ ΑΝ ΜΑΖΕΨΕΤΕ ΕΥΡΩ, ΓΡΑΨΤΕ ΜΟΥ. ΟΤΑΝ ΘΑ ΒΓΕΙΤΕ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΦΕΡΕΤΕ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΟΤΕ ΚΑΝΤΕ ΤΗΝ ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ,ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΦΡΟΝΤΙΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΑΓΓΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΙΣ ΚΟΠΙΑΣΑΜΕ,ΟΧΙ ΕΣΕΙΣ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΟΤΙ: "ΕΤΑΙΡΙΑ" ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ, "ΑΣΦΑΛΙΣΤΕΣ" ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΗΣ "ΕΤΑΙΡΙΑΣ", ΚΑΙ ΟΙ "ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΙ" ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΩΝ "ΑΣΦΑΛΙΣΤΩΝ".
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟ ΊΔΙΟ ΚΆΝΕΙ ΚΑΙ Η ΙΝΤΕΡΑΜΈΡΙΚΑΝ ΜΕ ΤΙΜΟΛΟΓΙΣΗ ΜΕΣΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΜΗ ΜΕΣΟ ΠΙΣΤΟΤΙΚΗΣ Η ΜΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ ΚΑΙ ΜΕ ΔΩΡΕΆΝ ΤΗΝ ΟΔΙΚΉ ΠΟΥ ΟΔΙΚΉ ΝΑ ΤΗΝ ΠΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΠΟΥ ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ ΚΑΠΟΤΕ ΠΟΥ ΤΟ ΔΙΑΦΗΜΙΖΕ ΚΑΙ ΕΣΤΕΛΝΕ ΤΗΣ ΑΝΑΝΕΩΣΕΙΣ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΩΝ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΠΕΛΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗ ΝΑ ΚΑΛΗΨΗ ΤΑ ΑΠΟΘΕΜΑΤΙΚΑ ΤΗΣ .ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΑ ΤΑ ΠΡΑΚΤΟΡΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΠΕΡΑ... ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΑΥΤΕΣ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΤΟ ΘΕΟ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΔΙΑΛΕΞΗ ΤΟ ΜΟΝΟΠΑΤΙ ΑΥΤΟ . ΤΕΛΟΣ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣ ΠΩΛΗΣΗ !@#$%^&*()
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό που πρέπει να γνωρίζουν οι υπάλληλοι της Εθνικής Ασφαλιστικής είναι ότι, ούτε το όνομα πουλάει, διότι οι ίδιοι το δυσφήμησαν στους διαμεσολαβούντες και στους πελάτες με την εξυπηρέτηση που παρέχουν. Δεν μπορεί να λες την μια μέρα κάτι και την άλλη να το αναιρείς. Δεν μπορεί να ζητάς να σε πληρώσουν αυτά που έχουν ακυρωθεί και να στα αφαιρέσουν μετά!!! Η από έδρας πώληση βλέπουμε πως κατάντησε στην Interamerican, οι πελάτες γυρνούν στους διαμεσολαβητές και πάλη. Εδώ οι υπάλληλοι δεν γνωρίζουν τους νόμους και τις διαδικασίες, πώς να εξυπηρετήσουν τους πελάτες της εταιρείας; Ονειρεύονται να πάρουν τα χαρτοφυλάκια των Μεσιτών και Πρακτόρων; Ας το πουν ξεκάθαρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΠΡΑΒΟ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΟΣΟ ΠΙΟ ΠΟΛΛΕΣ ΦΩΝΕΣ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΤΟΣΟ ΤΑ ΠΑΡΑΣΙΤΑ ΘΑ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΤΟΥΣ ΕΞΟΝΤΩΣΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕαν θελετε την απευθειας ασφαλιση σε εσας, τοτε προσλαβετε καμια δεκαρια χιλιαδες υπαλληλους μπας και τα βγαλετε περα. Αλλαξτε το ωραριο σας απο 9.00-15.00 που στην πραγματικοτητα ειναι 9.00 13.00 σε εικοσιτετραωρο. Γιατι το δικο μας τηλεφωνο ειναι 24 ωρες ανοιχτο για τον πελατη.Το δικο σας δεν το σηκωνετε ΠΟΤΕ. Να δω πως θα εισπρατετε, οταν εμεις για να κρατησουμε τον πελατη και να τον εξυπηρετησουμε, παιρνουμε τωρα τα μισα και τα αλλα μισα σε ενα μηνα και αν...Οι πρακτορες κατασκηνωνουν στα γραφεια σας για να κανουν τη δουλεια που εσεις πρεπει να κανετε και θελετε και απευθειας ασφάλιση? Προσβάλετε τον συνεργάτη που σας εστειλε μια προσθετη πραξη γιατι "μπορει να την κανει απ'το γραφειο του" και θελετε και απευθειας ασφάλιση?? Παρτε τσαντουλα,μαθετε τους νομους, μαθετε τα προιοντα ολων των εταιρειων,βγητε στο δρομο να μαθετε να βρισκετε πελατες και μετα καντε ονειρα για παραγωγη...
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΙΑ ΠΟΙΑ ΦΟΙΝΙ(Ξ)NTERAMERICAN ΜΗΛΑΤΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ;
ΑπάντησηΔιαγραφή