Ελεύθερη Ενημέρωση - Βήμα στην Άποψη



Τετάρτη 18 Απριλίου 2018

Ο Έλληνας θέλει τον διαμεσολαβητή του

Αποτέλεσμα εικόνας για intermediary

Οι ασφαλιστικές εταιρείες στην Ελλάδα παραμένουν -και ορθώς πράττουν- αφοσιωμένες στους συνεργάτες τους, παρά τις διακηρύξεις τους περί τεχνολογίας και λοιπών "δαιμονίων".

Οι συνεχείς βραβεύσεις συνεργατών (agency-πρακτόρων-μεσιτών) από το σύνολο των εταιρειών δείχνει ότι η ελληνική ασφαλιστική αγορά παραμένει σε μεγάλο βαθμό συγκεντρωμένη στην ανθρώπινη διαμεσολάβηση, παρά τις τεχνολογικές εξελίξεις.
Διαβάστε αυτό το άρθρο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου