Ελεύθερη Ενημέρωση - Βήμα στην Άποψη



Παρασκευή, 4 Αυγούστου 2017

Διάτρητη η διαδικασία πωλήσεων

Related image

Καταγγελίες "δίνουν και παίρνουν" στην αγορά για πωλήσεις από μη πιστοποιημένους ασφαλιστικους συμβούλους, για προσπάθειες εταιρειών να πετάξουν προγράμματα και συνεργάτες, και για -μη ασφαλιστικές- εταιρείες που εισέρχονται στην προώθηση ασφαλιστικών προϊόντων.

Οι συνθήκες αρχίζουν να τραβούν το χαλί κάτω από τα πόδια των επαγγελματιών της αγοράς και η ασφαλιστική πώληση αναζητά σύνορα.

Τα φαινόμενα των πωλήσεων από μη πιστοποιημένους επαγγελματίες που θεωρούνται νεοφυή και είναι γνωστά αρχίζουν να πολλαπλασιάζονται. Οι καταγγελίες είτε γίνονται στην ΤτΤ είτε στα Επιμελητήρια, είτε στους φορείς της διαμεσολάβησης καταδεικνύουν ότι εκκινούν προσπάθειες που εστιάζουν σε ένα και μοναδικό στόχο: να πουληθούν από όσο δυνατόν περισσότερα σημεία ασφαλιστικά προϊόντα.
Διαβάστε αυτό το άρθρο:

3 σχόλια:

  1. Καταγγέλουμε τους μη πιστοποιημένους ασφαλιστικούς διαμεσολαβούντες , μπράβο μας . Δεν ακούω , δεν βλέπω να καταγγέλονται οι ασφαλιστικές εταιρείες που τους χρησιμοποιύν . Εγώ προτείνω να αφήσουμε όλοι μας , αυτές τις εταιρείες να δουλεύουν μόνο με σούπερ μάπκετ , καφενεία , ζαχαροπλαστεία και άλλες μορφές προώθησης των προιόντων τους . Οι διαμεσολαβούντες να σταματήσουν άμεσα να συνεργάζονται μαζί τους . Γιατί κανένα θεσμικό όργανο δεν διαμαρτύρεται για την πολιτική τους στην ανάπτυξη πωλήσεων και δεν προτείνει μέτρα ? Τι φοβούνται ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μην μου πείτε ότι ο κάθε καταναλωτής νοιάζεται η ρωτάει σήμερα το τι θα γίνει ένας κλάδος εργαζομένων πχ (οι ασφαλιστές) που χάνουν πελατεία ή την δουλειά τους εξ αιτίας των συγχρόνων τάσεων της αγοράς ή από τα νέα συστήματα και τρόπους πωλήσεων.

    Το συμφέρον τους κοιτάνε όλοι σήμερα σε ότι οτιδήποτε και να είμαστε ειλικρινείς σε αυτό.
    Δηλαδή στο τι λεφτά θα γλυτώσουν εάν κάνουν τις αγορές τους έξυπνα. Δηλαδή κάνοντας έρευνα αγοράς και στον συμφερότερο τρόπο απόκτησης , στο ότι οτιδήποτε.


    Όταν παντού όπως δουλεύει σήμερα αυτή η ελεύθερη ανταγωνιστική οικονομία, δεν γίνεται στον κλάδο των ασφαλειών να υπάρχει η εξαίρεση και ο προστατευτισμός.


    Ίσως υπάρξει ο αντίλογος ότι η ασφάλιση είναι μια ιδιόμορφη περίπτωση, και περί ειδικών κινδύνων κλπ κλπ.
    Και ότι επί τούτου ο κατάλληλος για αυτόν τον κλάδο εργασιών είναι μόνο ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής.
    Από ότι θυμάμαι αυτό ίσχυε ίσως τις προπερασμένες δεκαετίες και εν μέρει..

    Σήμερα οι συστημικός τράπεζες έχουν την εξειδίκευση την εμπειρία, και τους κατάλληλους πιστοποιημένους σε βαθμό αριστείας τραπεζοϋπαλλήλους και για ασφαλιστικές εργασίες κάθε τύπου για τους πελάτες τους.

    Εδώ αντιμετωπίζουν πολύ σύνθετα οικονομικά / τραπεζικά προβλήματα και δεν μπορούν να ενασχοληθούν με ασφαλίσεις?

    Δεν είναι τίποτε παραπάνω όλος ο ασφαλιστικός κλάδος από μια πώληση παροχής υπηρεσιών και τίποτε περισσότερο.

    Το ίδιο και μέσω διαδικτύου με τις πωλήσεις ασφαλιστικών προϊόντων.
    Είναι τόσο απλοποιημένα και σε πέντε λεπτά έχεις το ασφαλιστήριο στην οθόνη του υπολογιστή σου, η στον εκτυπωτή να τυπώνεται.

    Όσο για την καραμέλα περί σέρβις του πελάτη από τον ασφαλιστή αυτά είναι για τους αφελείς.

    Έχουν δημιουργηθεί τα customer service από όλες τις ασφαλιστικές εταιρείες που επί 24 ώρου βάσεως και 7 ημέρες την εβδομάδα με ένα τηλέφωνο του παθόντα πελάτη επιλαμβάνονται/ διαχειρίζονται και ενημερώνουν τον ασφαλισμένο για το κάθε τι, ακόμα και αυτοί συμπληρώνουν την όποια “χαρτούρα” των δηλώσεων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΔΕΝ ΘΑ ΜΕΊΝΕΙ ΚΑΜΙΆ ΕΠΙΧΕΊΡΙΣΗ ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΆ,ΑΠΛΑ ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΟΛΟΥΣ,ΜΟΝΟ Η ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ Η ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣ ΤΟΥ ΦΕΡΝΕΙ ΛΥΣΗ.
    ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΤΙΣΤΕΚΕΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΠΛΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΕΙ ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟ,ΟΜΩΣ ΤΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ.
    ΟΣΟΙ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΟΤΙ, ΟΤΙ ΓΡΑΦΩ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ ΜΟΥ ΚΟΣΜΟ ΑΣ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΧΤΥΠΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή