Πηγή: insuranceworld.gr
Όλο και συχνότερα, τώρα τελευταία, διαπιστώνονται
πρωτοβουλίες «εξωστρέφειας» στις οποίες επιδίδονται ασφαλιστικές εταιρείες με
στόχο να κάνουν γνωστά τα προϊόντα τους, την λειτουργία τους, την παρουσία
τους.
Θα μπορούσε βέβαια να πει κανείς ότι αυτό δεν είναι καινούργιο αλλά αποτελεί
πάγια τακτική των εταιρειών εδώ και χρόνια και πράγματι είναι αλήθεια. Στις
εταιρείες όμως αυτές, που ελάμβαναν σχετικές πρωτοβουλίες, σπανίως ευρίσκοντο
οι ελληνικές περιπτώσεις όπου όπως και να το κάνουμε αποτελούν ένα σημαντικό
μέρος της αγοράς.
Οι ελληνικές λοιπόν καλές εταιρείες, εσχάτως, άρχισαν να
αντιλαμβάνονται ότι η δραστηριότητά τους παρά την ανάπτυξη που εμφανίζει
βρίσκεται στις παρυφές της διαδικασίας προβολής
ή τουλάχιστον δεν είναι εφάμιλλη με την προβολή και τις εκδηλώσεις
εξωστρέφειας άλλων εταιρειών. Η κατάσταση αυτή που είχε διαμορφωθεί, ήταν
ουσιαστικά συνειδητή επιλογή, καθώς οι ελληνικές εταιρείες ανέπτυσσαν τις
εργασίες τους, δημιουργούσαν τα αποθεματικά τους και γενικά προόδευαν.
Απόφευγαν όμως, -η καθεμιά για τους δικούς της λόγους-, να το κάνουν γνωστό.
Τώρα όμως τα πράγματα άλλαξαν. Βλέπουμε ότι όλο και
περισσότερες εταιρείες κάνουν εκδηλώσεις ανά την Ελλάδα, μαζεύουν συνεργάτες
και ενδιαφερόμενους ασφαλιστές και «επικοινωνούν» την δραστηριότητά τους. Οι
κινήσεις αυτές πέρα από το γεγονός ότι εκπαιδεύουν τα ίδια τα στελέχη σε μια
νέα διαδικασία έχουν και πρακτικά οφέλη. Και συγκεκριμένα: το όνομά των
εταιρειών «ακούγεται», η εταιρική κουλτούρα τους ενισχύεται αλλά και κάποιοι
επαγγελματίες του τομέα έρχονται σε επαφή μαζί τους ρίχνοντας τις πρώτες
γέφυρες μια μελλοντική νέα συνεργασίας. Μιλώντας το IW με εκπροσώπους ορισμένων
από αυτές τις εταιρείες διαπιστώνει ότι και από την πλευρά τους υπάρχει
ενθουσιασμός και διάθεση να συνεχίσουν τις πρωτοβουλίες εξωστρέφειας.
Εγινε δηλαδή αντιληπτό ότι οι αντιλήψεις ταπεινότητος και
σιωπηλής εργασίας που ακολουθούσαν μέχρι σήμερα μπορεί να απόδωσε οφέλη και να
αναπτύχθηκαν αλλά ίσως αυτό να αποτελούσε ένα πρώτο στάδιο. Σήμερα τα πράγματα
έχουν αλλάξει και απαιτούν άλλες διαδικασίες, άλλες ενέργειες, άλλες
συμπεριφορές και τακτικές προκειμένου να κάνουν το ασφαλιστικό προϊόν τους
γνωστό και να προχωρήσουν στην νέα εποχή.
Εξάλλου, η εξωστρέφεια είναι και η απόδειξη ότι δεν κρύβουν
τίποτε, δεν ανησυχούν για το μέλλον τους, δεν αγωνιούν για την επιβίωσή τους.
Διότι αυτό αναφέρουν και στις εκδηλώσεις που πραγματοποιούν. Έτσι, αποτινάσσουν
και τη ρετσινιά που δημιούργησαν κάποιες άλλοι συνάδελφοί τους –που έκλεισαν-
για τις ελληνικές εταιρείες, η οποία αποτέλεσε μεγάλο πλήγμα όχι μόνο για τον
κλάδο αλλά κυρίως για τις ελληνικές εταιρείες. Τώρα δημιουργείται ανάχωμα και η
ελληνικότητα του κλάδου γίνεται σημείο αιχμής…
Γιάννης Βερμισσώ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου