Ελεύθερη Ενημέρωση - Βήμα στην Άποψη



Τρίτη 26 Απριλίου 2011

Ασφαλιστικές: Eτοιμάζουν «Εθνικό πρωταθλητή»

Πηγή:Hμερησία

Στόχος είναι το ελληνικό μπλοκ να συγκεντρώσει μεγάλο μέρος από την αγορά αυτοκινήτου και να λειτουργήσει ως αντίπαλο δέος στις ξένες πολυεθνικές που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα

Προσπάθεια δημιουργίας ενός μεγάλου ελληνικού ασφαλιστικού ομίλου καταβάλει το τελευταίο διάστημα ο όμιλος της International, καθώς ο νέος διευθύνων σύμβουλος του ομίλου καθηγητής Μιλτιάδης Νεκτάριος (πρώην διοικητής του ΙΚΑ και διευθύνων σύμβουλος της Εθνικής Ασφαλιστικής) έχει πάρει «ανοικτή γραμμή» από τον πρόεδρο κ. Μπράβο προκειμένου να προχωρήσει σε επαφές με εταιρείες ελληνικών κυρίως συμφερόντων.

Στόχος είναι να δημιουργηθεί ένας «ελληνικός ασφαλιστικός πόλος» που θα συγκεντρώσει μεγάλος μέρος από την αγορά αυτοκινήτου και θα λειτουργήσει ως αντίπαλο δέος στις ξένες πολυεθνικές που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα. 

Οι επαφές έχουν γίνει προς όλες τις μεγάλες ελληνικές εταιρείες στον κλάδο του αυτοκινήτου, όπως η Υδρόγειος, η Ατλαντική Ένωση, ο όμιλος Μινέττα, η Δύναμις ΑΕΓΑ και σύμφωνα με πληροφορίες ήδη βρίσκεται σε άμεση επικοινωνία με τη διοίκηση της Eurostar, προκειμένου να συμφωνήσει είτε να κατατεθεί μία πρόταση εξαγοράς που θα ευνοεί και τις δύο πλευρές είτε να μετακινηθεί μέρος των χαρτοφυλακίων της Eurostar προς την International.

Επαφές
 
Να σημειωθεί ότι δεν είναι η πρώτη φορά που ο όμιλος International προσπαθεί να έρθει σε επαφές με ελληνικές εταιρείες προκειμένου να δημιουργηθεί ένα άτυπο «ελληνικό μπλοκ» το οποίο θα κοντράρει τις τιμολογιακές πιέσεις και πρακτικές προμηθειών των ξένων πολυεθνικών. Η προσπάθεια είχε ξεκινήσει πέρυσι το καλοκαίρι, αλλά ναυάγησε λόγω των διαφωνιών βασικών μετόχων των εταιρειών με τις οποίες είχε συνομιλήσει. Οι νέες συνομιλίες ουσιαστικά ξεκίνησαν κάτω από διαφορετικά δεδομένα και κάτω από ακόμη χειρότερη οικονομική συγκυρία για τον κλάδο.

Λειτουργία
 
Σε ό,τι αφορά την Euro­star, αυτή αναμένει την απάντηση από την εποπτική αρχή (Τράπεζα της Ελλάδος) μετά το Πάσχα σχετικά με το εάν θα συνεχίσει ή όχι τη λειτουργία της. Υπενθυμίζεται ότι η Eurostar έχει κληθεί να προχωρήσει σε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου της τάξεως περίπου των 4 εκατ. ευρώ προκειμένου να αντεπεξέλθει κεφαλαιακά στις προδιαγραφές που θέτει ο νόμος. Πάντως, προς το παρόν, η εταιρεία έχει προχωρήσει σε ανακαίνιση του κτηρίου της στη Λεωφ. Μεσογείων.

Σε ό,τι αφορά τις υπόλοιπες μεγάλες ελληνικές εταιρείες, η Ευρωπαϊκή Πίστη επιμένει να κινείται αυτόνομα τόσο στο αυτοκίνητο όσο και στον κλάδο Ζωής και στοχεύει να αποκομίσει μεγάλο μέρος συμβολαίων από την ευρύτερη πίτα της αγοράς αυτοκινήτου, ενώ η Ατλαντική Ένωση βασίζεται και στην κεφαλαική της επάρκεια, αλλά και στη στήριξη από τους ξένους μετόχους. Στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς επισημαίνουν ότι για το επόμενο διάστημα 2011-2012 οι εξελίξεις θα είναι ραγδαίες και θα ευνοήσουν συμμαχίες εταιρειών και δημιουργία μεγάλων σχημάτων.

3 σχόλια:

  1. μπράβο!!!
    Μου θυμίζει αυτό που προσπαθούν να κάνουν χρόνια τώρα και οι Πράκτορες αλλά δεν τα έχουν καταφέρει για τους γνωστούς πάντα λόγους,, <>!!
    Οι ξένες εταιρίες αυτοκινήτου θα έρχονται σαν τσουνάμι πλέον από το εξωτερικό ,μικρές ,μεγάλες, καλές κακές ένας Θεός ξέρει, όπως ένας Θεός ξέρει και για τις δικές μας ,που για να μάθουμε ποιες είναι στα μαύρα τους τα χάλια πρέπει να κάνουμε προσευχή!!
    Με πάντα τούς ίδιους και τους ίδιους στο τιμόνι της αυτή η αγορά πώς να αλλάξει ? Καλά κανείς δεν παίρνει χαμπάρι?
    Έγινε σαν τα κόμματα με τα τζάκια!!
    Ξυπνάτε βρε!!!
    22 Απριλίου 2011 8:53 π.μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΕΛΕΓΕ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ? ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΤΩΡΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τιλες βρε παδί μου......σοβαρά έ......ρε τι μου θυμίζει ο τρόπος αυτός?.....και ποιόν?.....με τι κατάληξη?...

    κεντρί

    ΑπάντησηΔιαγραφή