Ελεύθερη Ενημέρωση - Βήμα στην Άποψη



Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου 2010

Κατακλύστηκε η ιστοσελίδα της Επ.Ε.Ι.Α. από τους ασφαλισμένους

Πρωτοφανή επισκεψιμότητα έχει η ιστοσελίδα της Επ.Ε.Ι.Α., καθώς, τις 700.000 έφτασαν μέσα σε μία εβδομάδα, οι επισκέψεις από ασφαλισμένους της Ασπίς Πρόνοια Α.Ε.Γ.Α. και της Commercial Value, μετά την ανάρτηση των ενδεικτικών καταλόγων, όπως προέκυψαν από τον Επόπτη των Χαρτοφυλακίων Ζωής στις δύο εταιρίες.

Στοιχείο ενδεικτικό, της αγωνίας και του δράματος που ζουν οι πελάτες των δύο εταιριών κατά τη διάρκεια του τελευταίου δωδεκαμήνου, με μεγέθη που φτάνουν σε επίπεδα κοινωνικού προβλήματος με ευρύτερες συνέπειες και προεκτάσεις. Θα μπορούσε να πει σχηματικά κανείς - χωρίς να αναλωθούμε σε λεπτομέρειες που δεν είναι της στιγμής -, ότι η αναλογία αντιστοιχεί σε περίπου 7% του πληθυσμού της … χώρας!


Εντωμεταξύ, αν και είναι νωρίς ακόμα για εξαγωγή συμπερασμάτων, κάποιες εκτιμήσεις κάνουν λόγο, ότι οι απαιτήσεις που αφορούν πελάτες οι οποίοι δε φαίνονται στους καταλόγους, θα ξεπεράσουν τα 25 εκατ. €. Αν οι εκτιμήσεις αυτές επαληθευτούν, τότε το συνολικό ποσό των απαιτήσεων αυτών ξεπερνά κατά πολύ τις όποιες αρχικά προβλέψεις.


Ασφαλισμένοι επισημαίνουν ότι στα ποσά αυτών που δεν βρήκαν τα ονόματά τους, περιλαμβάνονται περιπτώσεις ανθρώπων, οι οποίοι έχουν στα χέρια τους συμβόλαιο, αλλά τώρα προκύπτει ότι δεν υπάρχουν κατατεθειμένα χρήματα στην εταιρία.


Κάποιο αποδεικτικό στοιχείο, ότι τα χρήματα κατατέθηκαν με επίσημο τρόπο και δεν τα έδωσαν σε κάποιο φυσικό πρόσωπο, είναι απαραίτητο προκειμένου να συμπεριληφθούν στη συνέχεια στους καταλόγους των πελατών. Όπως ισχυρίζονται όμως, υπάρχουν περιπτώσεις που ο διαμεσολαβητής με τον οποίο συνεργάζονταν πήρε τα χρήματα όπως με τη μορφή επιταγής, χωρίς εντούτοις να έχουν επίσημο αποδεικτικό στοιχείο από την εταιρία για την κατάθεση των χρημάτων.


Είναι προφανές και αναμενόμενο, ότι τέτοιες περιπτώσεις θα καταλήξουν στα δικαστήρια και ό,τι προκύψει. Πέρα δηλαδή, από τα ανοιχτά μέτωπα που αφορούν την ικανοποίηση των «νόμιμων» ή «επίσημων» ασφαλισμένων σχετικά με το χρόνο και το ποσοστό κάλυψης, το δράμα γι’ αυτούς τους πελάτες είναι ακόμα μεγαλύτερο, καθώς καλούνται να αποδείξουν κατ΄ αρχήν ότι είναι ... πελάτες.


Χωρίς να ταυτίζονται τα ποσά, καθώς οι αιτίας είναι πολλές και διάφορες, το ύψος των οφειλών από διαμεσολαβούντες του δικτύου της Ασπίς Πρόνοια προς την εταιρεία, υπολογίζεται ότι φτάνει τα 18 εκατ. ευρώ και είναι σίγουρο, ότι πρέπει να γίνει πολύ δουλειά ακόμα μέχρι να ξεκαθαρίσουν τα πράγματα.


Να σημειώσουμε επίσης, ότι μεγάλος αριθμός ασφαλισμένων ετοιμάζεται να  καταθέσει αγωγές κατά του Δημοσίου για πλήρη 100% αποζημίωση μετά τόκων, κάτι που αναμένεται να γίνει μέχρι τα τέλη του έτους.


Σε κάθε περίπτωση πάντως, οι όποιοι ενδιαφερόμενοι ανάδοχοι, θα γνωρίζουν μετά και τη λήξη της προθεσμίας, ένα επίσημο στοιχείο για τα χαρτοφυλάκια των δύο εταιριών, έχοντας τη δυνατότητα να αξιολογήσουν καλύτερα τα δεδομένα και να λάβουν τις αποφάσεις τους.

Πηγή: Insuranceworld

1 σχόλιο:

  1. ΔΗΛ.ΜΕ ΑΠΛΑ ΛΟΓΙΑ ΟΠΟΙΟΣ ΤΑ ΠΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΛΟΣ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΑΤΕ ΚΑΙ ΜΕΙΝΑΤΕ ΑΠΟ ΕΞΩ ΑΝΤΕ ΠΑΡΤΕ ΕΝΑ ΞΕΡΟΚΟΜΑΤΟ ΚΑΙ ΜΗΝ ΜΙΛΑΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ,,ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΕΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή