Ελεύθερη Ενημέρωση - Βήμα στην Άποψη



Τρίτη 15 Ιουνίου 2010

Ασφαλιστικές: Μάχη για τα συνταξιοδοτικά προγράμματα

Εκτοξεύθηκαν οι διαφημιστικές καμπάνιες των ασφαλιστικών εταιρειών από τα τέλη Μαΐου μέχρι σήμερα

Σε χώρο σημαντικής οργανικής ανάπτυξης για τις ασφαλιστικές εταιρείες Ζωής εξελίσσονται τα Συνταξιοδοτικά Προγράμματα μετά τις διαφαινόμενες τάσεις συρρίκνωσης των συνταξιοδοτικών αποδοχών βασικής ασφάλισης από το Δημόσιο και την Κοινωνική Ασφάλιση.

Η ζήτηση για ασφαλιστική προγράμματα Ζωής και κυρίως για συνταξιοδοτικά προϊόντα περιοδικών καταβολών έχει δημιουργήσει μία άκρως ανταγωνιστική σκηνή για την οποία θα διεκδικήσουν μεγαλύτερα μερίδια οι ξένες πολυεθνικές που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα. Αυτό φαίνεται και από την εκτόξευση της διαφημιστικής καμπάνιας των ασφαλιστικών εταιρειών για τα συγκεκριμένα προϊόντα από τα τέλη Μαΐου μέχρι σήμερα.

Το «συνταξιοδοτικό σοκ» που φέρνει το Ασφαλιστικό έχει οδηγήσει πολλούς νέους ασφαλισμένους στις παραγωγικές ηλικίες των 30-45 ετών σε αναζήτηση τρόπων συμπληρωματικών συνταξιοδοτικών καλύψεων

Στελέχη από τις εταιρείες Ζωής τονίζουν ότι υπάρχει αυξανόμενο ενδιαφέρον από τις νέες παραγωγικές ηλικίες με μεσαία ή υψηλά εισοδήματα ζητώντας πολλές πληροφορίες όχι μόνο για τις παροχές αλλά και για τη φερεγγυότητα των εταιρειών. Σύμφωνα με πληροφορίες, πολλοί υποψήφιοι ενδιαφέρονται κυρίως για συνδυασμό κλασικών συνταξιοδοτικών προγραμμάτων με νοσοκομειακά προγράμματα και με ποσά που δεν ξεπερνούν τα 1.000 ευρώ τον χρόνο

Toν Μάιο η ING προχώρησε σε μία μεγάλη προβολή στα συνταξιοδοτικά της -σύμφωνα με την Media Services- για το πρόγραμμα «Bιβλιάριο Σύνταξης ING» ενώ με τις αρχές Ιουνίου ακολούθησε η επικοινωνιακή επίθεση της AXA. Αυξημένη προβολή έχουν το τελευταίο διάστημα και τα νοσοκομειακά προϊόντα της Interamerican ιδιαίτερα για το Medisystem. 

Προβολή

Iδιαίτερο ενδιαφέρον για την προβολή των συνταξιοδοτικών προγραμμάτων τους έχουν δείξει και άλλες εταιρείες όπως για παράδειγμα η Allianz με αυξημένη δαπάνη το δίμηνο Απριλίου - Μαΐου για συνταξιοδοτικά επενδυτικά προιόντα ενώ νέα καμπάνια προώθησης στο επόμενο διάστημα ετοιμάζει και η Eurolife, θυγατρική του ομίλου Eurobank.

Tα πλεονεκτήματα των προϊόντων της αλλά και του ομίλου της Εθνικής Τράπεζας θέλει να αναδείξει και η Εθνική Ασφαλιστική που παραμένει η πρώτη στον κλάδο Zωής και στα συγκεκριμένα προϊόντα.

Πηγή: Hμερησία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου