Ελεύθερη Ενημέρωση - Βήμα στην Άποψη



Πέμπτη 24 Ιουνίου 2010

Ο μύθος του ακριβού agency

Με ικανοποίηση ο κλάδος των Συντονιστών Ασφαλιστικών Συμβούλων  διάβασε  το άρθρο του κ. Ευάγγελου Σπύρου ("Σιγά-σιγά μεγαλώνει ο κατάλογος των ασφαλιστών του Agency που τρέχουν στα δικαστήρια να βρουν το δίκιο τους…") για την  πρωτεύουσα σημασία του agency στην πρόσκτηση ασφαλίσεων, την μικρή σημασία όλων των άλλων μέσων και κύρια του bancassurance, internet κλπ  και την υπεροχή μας έναντι των λοιπών διαμεσολαβούντων.

Την πιο πάνω θέση ακούσαμε πρόσφατα και από στέλεχος μεγάλης ασφαλιστικής εταιρείας που μας δήλωσε ότι δραστηριοποιείται  στην δημιουργία Υποκαταστημάτων agency σαν πλέον αξιόπιστα και κερδοφόρα στην διαμεσολάβηση σε ασφαλίσεις.

Νοιώθουμε δικαιωμένοι για την επιβεβαίωση της θέσης μας που χρόνια τώρα προβάλλαμε όχι για να «ευλογήσουμε τα γένια μας» αλλά για να τονίσουμε την πραγματικότητα και για το ότι διαψεύδονται οι Κασσάνδρες που μίλαγαν για  εξαφάνιση του επαγγέλματός μας από εναλλακτικά δίκτυα ή από τα κλασσικά των άλλων κατηγοριών διαμεσολαβούντων.

Το επάγγελμά μας είναι από τα πιο αποδοτικά και με λιγότερους κινδύνους για τις  Εταιρείες.

Ουδέποτε είχαμε και δεν μας επιτρέπεται από την Νομοθεσία να έχουμε, οικονομικές δοσοληψίες, με όποιο τρόπο και αν συνεργαζόμαστε με τις Εταιρείες μας, ποτέ δεν μπερδευόμαστε με εισπράξεις ασφαλίστρων και αποδόσεις των.  Οι Εταιρείες ασχολούνται απ΄ευθείας με την είσπραξη με διάφορους τρόπους.

Με  το σύστημα αυτό οι εταιρείες δεν θα χρειασθεί να προβλέπουν στις επισφάλειές τους τα «κυκλοφορούντα» ασφάλιστρα και να έχουν γι΄ αυτά κεφαλαιακή κάλυψη (όπως θα προβλέπει νομοθετική ρύθμιση που έρχεται ). Η  δική μας η δουλειά είναι ξεκάθαρη και επικεντρώνεται μόνον  στην προσέλκυση πελατείας, μέσω των ομάδων μας από ασφαλιστικούς συμβούλους, και στην εξυπηρέτηση του πελάτη- καταναλωτή.

Είμαστε πάντα κοντά στον πελάτη – καταναλωτή για να μπούμε στο σπίτι του, στην επιχείρηση του, με σκοπό να αφουγκραστούμε τις ανάγκες του και να τις καλύψουμε με τον καλλίτερο γι΄  αυτόν  τρόπο  και να σταθούμε πάντα άμεσα δίπλα του με σεβασμό στον πόνο του  αλλά και στην χαρά του. Πώς θα το κάνουν αυτό τα συστήματα του Bancassurance (που βλέπουν τον πελάτη μόνον στο γκισέ!!!) , internet, πολυκαναλικά δίκτυα.

Χρόνια τώρα τα υποστηρίζουμε αλλά αντί επιβράβευσης βλέπουμε τον κατάλογο των καταγγελιών να μακραίνει, χωρίς μάλιστα αποζημιώσεις για την πολυετή υπηρεσία.  Εάν κάπου-κάπου κάποιος συνάδελφος τα βρει με την εταιρεία του, του υφαρπάζουν χαρτοφυλάκιο εκατομμυρίων €, τους ασφαλιστές τους και του δίνουν ένα μικρό μέρος των εισοδημάτων του, αφού υπογράψει ότι δεν θα προσπαθήσει να πάρει μαζί του ασφαλιστές και πελάτες.. Δηλαδή του παίρνουν την άδεια ενώ εκείνοι δίνουν το μόχθο των σε υμετέρους εις υγείαν του θύματος.

Τώρα όσον αφορά το κόστος του AGENCY έχει πλεχθεί ένας ολόκληρος μύθος γύρω από αυτό.  Εάν εννοούν 400TM χώρο 8-9 γραμματείς, οι επιτυχημένοι ασφαλιστές από μία part time γραμματέα, GALA  στον αστέρα Βουλιαγμένης, ΠΙΤΤΑ σε πανάκριβα εστιατόρια, οδοιπορικά επί παραγωγής και όχι επί καθαρής αύξησης, BONUS παραγωγής και όχι διατηρησιμότητας, βεβαίως το κόστος ανεβαίνει.

Το AGENCY SYSTEM στην Αμερική δεν έχει καμμία σχέση με της Ελλάδος.  Όλα τα συστήματα είναι ακριβά, εάν από αδυναμία ή απειρία τα κάνουμε εμείς ακριβά.  Αυτό που μετράει είναι τα μειονεκτήματα ή τα προτερήματα κάθε συστήματος.

Με όσα λέγαμε και   λέμε και τώρα δεν έχουμε σκοπό να αντιπαρατεθούμε  με τις άλλες τάξεις των συναδέλφων μας διαμεσολαβούντων  αλλά λέμε ότι εμείς είμαστε οι πιο δημιουργικοί  και αυτοί που δημιούργησαν το μεγαλύτερο μέρος της «πίττας» της ασφαλιστικής αγοράς με τρόπο του ΣΥΜΦΕΡΕΙ τόσο τις Εταιρίες όσο και τον πελάτη – καταναλωτή, αφού οι εταιρείες μόνο μέσω του AGENCY SYSTEM μπορούν:
  • να σχεδιάζουν μακρόπνοα προγράμματα, να καταστρώσουν στρατηγικά σχέδια, να ελέγχουν τους παράγοντες που καθορίζουν την μελλοντική τους επιτυχία.
  • να δημιουργούν με τους συνεργάτες συναισθηματικό δεσμό με την εταιρεία, αγάπη και σεβασμό και να μην αλλάζουν την εταιρεία τους σαν πουκάμισο
  • να ελέγχουν άμεσα την παραγωγικότητα αλλά τις ζημιές τους
  • να έχουν άμεση είσπραξη των χρημάτων και
  • έλεγχο στην διατηρησιμότητα των χαρτοφυλακίων
Δεν εφησυχάζουμε αλλά με απόλυτη  εμπιστοσύνη  στις δυνάμεις μας  και την ικανότητα μας και στην πεποίθηση μας, που τώρα δικαιώνεται, θα συνεχίσουμε την προσφορά στο χώρο της Ιδιωτικής Ασφάλισης, αφού το Δίκτυο Υποκαταστημάτων, είναι μονόδρομος στην Ελλάδα για την ανάπτυξη σε όλους τους κλάδους αλλά κυρίως στον κλάδο ζωής και  το αναντικατάστατο διαμάντι στην πρόσκτηση ασφαλειών  και μάλιστα σε τέτοιο σημείο που αν δεν υπήρχε έπρεπε να το εφεύρουμε.


ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
ΤΟΥ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΩΝ
ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ 


Πηγή: Nextdeal

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου