Ελεύθερη Ενημέρωση - Βήμα στην Άποψη



Τρίτη 25 Μαΐου 2010

Ανασφάλιστα Αυτοκίνητα. Μια μάστιγα που πρέπει να σταματήσει

Το Υπουργείο έχει την υποχρέωση να δώσει ένα τέλος στην ασυδοσία τω ανασφάλιστων αυτοκινήτων που κοστίζουν στον κλάδο και στην οικονομία εκατομμύρια ευρώ. Ίσως θα έπρεπε να γίνει μια μελέτη που να αποκαλύπτει το ύψος των ζημιών που δημιουργούν στο κοινό τα ατυχήματα από τα ανασφάλιστα αυτοκίνητα.

Συγκρούεται με το Αυτοκίνητό σου ένα ανασφάλιστο, φταίει 100% και είσαι υποχρεωμένος να πληρώσεις την υλική ζημιά ή τον τραυματισμό από τη τσέπη σου, έχεις δεν έχεις την οικονομική ευχέρεια και άντε μετά να στραφείς εναντίον του ανεύθυνου ιδιοκτήτη που κυκλοφορεί το αυτοκίνητό του Ανασφάλιστο.

Αν προσθέσουμε και τα ασφάλιστρα που χάνει ο κλάδος, το ύψος των ζημιών είναι τεράστιο. Μια αυστηρή νομοθεσία, π.χ. απαγόρευσης της κυκλοφορίας του αυτοκινήτου με την αφαίρεση των πινακίδων επί τόπου, και με πολύ αυστηρότερες ποινές, αν προκύψει τραυματισμός, ο αριθμός των ανασφάλιστων αυτοκινήτων θα μειωθεί αισθητά.

Είναι ή δεν είναι και αυτή μια υποχρέωση του Εποπτεύοντος Υπουργείου, που πρέπει να ρυθμιστεί.

Το «ID» επικροτεί όλες τις προτάσεις του Δημήτρη Ζορμπά, προέδρου και διευθύνοντος Συμβούλου της Συνεταιριστικής Ασφαλιστικής, που αφορούν τις ασφάλειες Αατοκινήτων. Οι τροποποιήσεις του νόμου, σαφώς και πρέπει να περιλαμβάνουν ένα πλαφόν στο ύψος των προμηθειών, καθώς και περιορισμούς στον τρόπο είσπραξης των ασφαλίστρων.

Υποτίθεται ότι οι διαμεσολαβούντες προσφέρουν πρόσθετη αξία προς τους πελάτες και προς τις εταιρείες. Η είσπραξη των ασφαλίστρων από τους διαμεσολαβούντες θα πρέπει να περιοριστεί μόνο στο πρώτο ασφάλιστρο και τα επόμενα ασφάλιστρα να καταβάλλονται απευθείας στις εταιρείες μέσω του e-banking ή με απευθείας καταθέσεις στους λογαριασμούς των εταιρειών. 

Είναι απαράδεκτο στην εποχή των ηλεκτρονικών συνδιαλλαγών, τα Ασφάλιστρα να εισπράττονται τοις μετρητοίς από τους διαμεσολαβούντες και να αποδίδονται στις εταιρείες μετά 3 έως και 6 μήνες, χωρίς κανέναν απολύτως λόγο, και ιδίως ασφάλιστρα ενός κλάδου που όπως λειτουργεί στην Ελλάδα, είναι εξ ορισμού ζημιογόνος. Δεν υπάρχει καμία δικαιολογία για αυτή την παρακράτηση από τους διαμεσολαβούντες, των ασφαλίστρων των πελατών που ανήκουν στις εταιρείες.

Πηγή: Insurancedaily

1 σχόλιο:

  1. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ID ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΖΟΡΜΠΑΣ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕ ΣΤΟ ΜΑΤΙ ΤΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΙΑΤΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΦΑΡΔΑΙΝΗ Ο ΠΙΣΙΝΟΣ ΤΟΥ ΣΤΗΝ
    ΚΑΡΕΚΛΑ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΟΝ ΕΒΑΛΑΝ.
    ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΩΝ ==ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΟΥΝΤΩΝ==
    ΟΙ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΑΣ ΤΟ ΠΑΡΟΥΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ
    ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΜΕ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΟΠΩΣ ΑΡΜΟΖΕΙ ΣΕ ==ΕΤΑΙΡΙΕΣ== ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΜΑΓΑΖΑΚΙΑ.
    ΚΥΡΙΟΙ ΠΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙΤΑΙ ==ΕΤΑΙΡΙΕΣ== ΑΝ ΕΧΕΤΕ
    ΚΟΤΣΙΑ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΘΕΙΤΕ ΑΝΑΛΛΟΓΑ.
    ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΟΤΙ ΔΙΝΗΣ ΠΑΙΡΝΗΣ.
    ΕΑΝ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΤΕ ΤΟΥΣ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΟΥΝΤΕΣ ΜΕΤΑ ΕΙΝΑΙ Η ΣΕΙΡΑ ΣΑΣ.
    ΕΤΣΙ ΕΓΙΝΕ ΚΑΠΟΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΒΙΟΤΕΧΝΕΣ ΕΞΑΓΩΓΕΙΣ
    ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ ΜΕ ΤΙΣ ΧΑΜΗΛΕΣ ΤΙΜΕΣ ΟΛΑ ΤΑ ΦΑΣΟΝ
    ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΗΚΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ
    ΠΡΟΣΟΧΗ ΛΟΙΠΟΝ ΚΥΡΙΟΙ ΤΩΝ ΑΣΦ/ΚΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ ΠΟΙ ΕΣΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΟΥΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή