Η Ryanair δε θα προβεί σε πληρωμές γευμάτων και ξενοδοχείων. Σύμφωνα με τον O'Leary, διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρίας, η Ryanair θα αποζημιώσει τους επιβάτες μόνο για την τιμή του εισιτηρίου χωρίς να καταβάλλει αποζημιώσεις για στέγαση και διατροφή και θα αμφισβητήσει τυχόν αξιώσεις στο δικαστήριο, σύμφωνα με την εφημερίδα «The Scotsman».
Ο κ.Michael O'Leary, δήλωσε πως δεν «δεν υπάρχει καμία νομοθεσία που να αναφέρει ότι κάθε αεροπορική εταιρεία με εισιτήριο των 30 ευρώ (26 λιρών) θα πρέπει να επιστρέφει στους επιβάτες πολλές χιλιάδες ευρώ για τη διαμονή τους σε ξενοδοχείο. Είναι παράλογο».
Όμως, Το Συμβούλιο των Χρηστών των Εναέριων Μεταφορών (Air Transport Users Council ) δήλωσε πως ο ευρωπαϊκός κανονισμός 261/2004 απαιτεί από τις ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρείες να παρέχουν γεύματα, αναψυκτικά και διαμονή σε ξενοδοχείο στους επιβάτες που περιμένουν να ξαναπρογραμματιστούν οι πτήσεις τους.
Ο κ.James Fremantle, διευθυντής βιομηχανικών υποθέσεων στο AUC, αναφερόμενος στα δικαιώματα διαμονής, ανέφερε πως «οι κανονισμοί καθιστούν απόλυτα σαφές ότι θα πρέπει να παρέχουν βοήθεια μέχρι να πραγματοποιηθεί η νέα πτήση. Θα πρέπει να πληρώσουν γι 'αυτό».
Θα πληρώσουν οι ασφαλιστικές που έχουν κάνει ταξιδιωτικές ασφαλίσεις;
Ο κ.Rochelle Turner, ταξιδιωτικός συντάκτης στο «Which», δήλωσε στο BBC Radio 4 το πρωί ότι «ο πελάτης μπορεί να ζητήσει αποζημίωση από την εταιρία που έχει κάνει ταξιδιωτική ασφάλιση και να αφήσει την εταιρία να μηνύσει τη Ryanair».
Πηγή: Insuranceworld
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου