Αρκετή συζήτηση έγινε στην περίπτωση της Commercial Value σχετικά με το αν θα έπρεπε ή όχι να ανακληθεί η άδεια λειτουργίας της τη χρονική στιγμή που λήφθηκε η απόφαση.
Πιο συγκεκριμένα, αν η εποπτική αρχή δεν την έκλεινε τότε, επιτρέποντας να ξεκινήσει μια διαδικασία εξυγίανσης, μέσα σε κάποια ενδεχομένως, χρονικά περιθώρια. Άποψη που βρήκε πρόσφορο έδαφος, ειδικά μετά την εμπειρία της Ασπίς Πρόνοια όπου δεν υπήρχε καμία πρόβλεψη και σχετική προετοιμασία για να αντιμετωπιστούν οι συνέπειες της απόφασης για κλείσιμο της εταιρίας.
Το αποτέλεσμα είναι γνωστό, καθώς επτά μήνες μετά την απόφαση της Επ.Ε.Ι.Α., οι ασφαλισμένοι παραμένουν στον «αέρα», ενώ δυστυχώς, το φως στον ορίζοντα αργεί, σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, να εμφανιστεί.
Στην περίπτωση της Commercial Value, θα πρέπει να προσθέσουμε και άλλες συνιστώσες όπως η δυναμική παρέμβαση των εργαζομένων που αναλαμβάνοντας τη διοίκηση της εταιρίας, κατέθεσαν προτάσεις στην κατεύθυνση της εξυγίανσης.
Έθεσαν μάλιστα συγκεκριμένο χρονικό πλαίσιο/περιθώριο προκειμένου στη συνέχεια, να γίνει η πώληση σε ενδιαφερόμενους επενδυτές.
Οι ίδιοι μάλιστα θα αναλάμβαναν την εφαρμογή του σχεδίου, απαλλαγμένη πλέον η Commercial Value από την προηγούμενη «κακή» διοίκηση.
Ως γνωστόν, η ανάκληση τελικά δεν απετράπη. Για την εξέλιξη αυτή επιχειρήματα υπέρ ή κατά, αναπτύχθηκαν από διάφορες πλευρές, όπως από τον πρόεδρο της Επ.Ε.Ι.Α., ότι η εποπτική αρχή έπρεπε να κάνει τη δουλειά της και ότι η εταιρία δεν ανταποκρινόταν στα αιτήματα που επανειλημμένως της είχαν γίνει.
Έχει ενδιαφέρον να δούμε όμως και την άποψη του κοινού.
Στην ερώτηση: «Πώς κρίνετε τη στάση των αρχών απέναντι στην Commercial Value;».
Η εικόνα που προκύπτει από τις απαντήσεις είναι αρκετά ισορροπημένη. Με βραχεία κεφαλή επικράτησε το «να μην έκλεινε μέχρι την εξυγίανση της» με ποσοστό 35,88%, έναντι 33,59% που συγκέντρωσε ως θέση η «σωστή απόφαση η ανάκληση».
Ακολούθησε το «έπρεπε να δοθεί παράταση όπως ζητούσαν οι εργαζόμενοι» με ποσοστό 25,19%, ενώ πλήρης αντίθεση υπήρξε απέναντι στη στάση της Πολιτείας. Η απάντηση «σωστά αποστασιοποιήθηκε η Πολιτεία» συγκέντρωσε μόλις το 5,34% των απαντήσεων.
Από τα αποτελέσματα προκύπτει πάντως, ότι περίπου το 61% ήταν κατά της ανάκλησης χωρίς να εξαντληθούν τουλάχιστον πριν, τα όποια περιθώρια. Σημαντικό όμως είναι και το στοιχείο ότι ένας στους τρεις απάντησαν ότι η απόφαση της ανάκλησης ήταν σωστή.
Οι ερωτηθέντες που κατέθεσαν την άποψή τους, όπως και το ευρύ κοινό γενικότερα, είναι λογικό να μη γνωρίζουν πλήρεις λεπτομέρειες και να καταθέτουν την άποψή τους αφού πρώτα έχουν πλήρη γνώση των δεδομένων.
Ως γνωστόν, αυτά ακόμα είναι προς διερεύνηση, αφού ακόμα γίνεται «αγώνας δρόμου», στη διαδικασία της εκκαθάρισης προκειμένου να ξεκαθαρίσει η κατάσταση.
Το σίγουρο είναι, ότι η αγορά χρειάζεται αποτελεσματική εποπτεία, όπως και αποτελεσματικό θεσμικό πλαίσιο που να μεριμνά και να αντιμετωπίζει τις συνέπειες μιας τέτοιας απόφασης, τόσο για τους χιλιάδες ασφαλισμένους, όσο και για τους εργαζόμενους που καλούνται να σηκώσουν το βάρος αυτών των συνεπειών.
Επίσης, μαζί με την εξυγίανση θα πρέπει όλους να απασχολεί το θέμα της αποκατάστασης της φερεγγυότητας και αξιοπιστίας της ασφαλιστικής αγοράς, που έχει δεχθεί ισχυρό πλήγμα μετά από όλα αυτά.
Σίγουρα, καλή είναι η εποπτεία, αλλά χρειάζεται και ανάπτυξη και πελάτες. Διαφορετικά -χαριτολογώντας- θα ισχύει: «Η εγχείριση πέτυχε, αλλά ο ασθενής....».
Πηγή: Ιnsuranceworld
ειμαι πελάτισσα στην commercial value και κάθε φορά που διαβάζω για την αδικία που έγινε σε βάρος της ασφαλιστικής μου εταιρίας γίνομαι έξαλλη. Και ακόμη πιο έξαλλη με κάνει η στάση του κράτους απέναντι σε όλους εμάς που χωρίς λόγο και αιτία βρεθήκαμε χωρίς ασφάλεια.Με παραξενεύει το γεγονός, που ενώ έχουν ακουστεί τόσα πολλά για αυτούς που διοικούσαν την cv, κανένας αρμόδιος φορέας δεν τους τιμωρεί. Οι εργαζόμενοι στην cv είχαν κάνει ότι μπορούσαν για να σώσουν τελικά την εταιρεία, και εκεί οι αρμόδιοι κώφευσαν. Στην τελική οι απατεώνες συνεχίζουν
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι δρούν ανενόχλητοι, ενώ στην αντίθετη όχθη εμείς οι πελάτες περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει με τα συμβόλαιά μας, οι υπάλληλοι και οι ασφαλιστές ή διαμεσολαβητές, όπως και αν τους αποκαλούν, έχασαν τη δουλειά τους.Καταστράφηκαν τόσες οικογένειες. Σαν πελάτισσα θέλω να ρωτήσω το εξής. Αυτή είναι η εξυγίανση του χώρου των ασφαλειών, που συνέχεια διαβάζουμε; Δηλαδή η καταστροφή των μικρών και η συνεχής ανενόχλητη δράση των απατεώνων; Δεν μπορώ ειλικρινά να καταλάβω.
Σε ποιούς ακριβώς απατεώνες αναφέρεσαι αγαπητή κα πελάτισα;
ΑπάντησηΔιαγραφήαγαπητη μου κυρια ισως αρχες και διοικηση κωφευουν διοτι οτι ηταν να προσφερει ο ενας στον αλλον το εκαναν συνεπως ενα βημα προς την σωτηρια της εταιρειας θα εβγαζε ισως πολλα πραγματα στην... φορα ! ντροπη σε ολους σας .
ΑπάντησηΔιαγραφή