Ελεύθερη Ενημέρωση - Βήμα στην Άποψη



Τετάρτη 6 Ιανουαρίου 2010

Οι αποζημιώσεις της Commercial Value για εξαγορές συμβολαίων



Μετά την Επιτροπή Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης, και ο Συνήγορος του Καταναλωτή παρεμβαίνει τώρα (για δεύτερη φορά) στο θέμα των εκκρεμών υποχρεώσεων που έχει η ασφαλιστική εταιρία Commercial Value και αφορούν την αποζημίωση καταναλωτών για εξαγορές συμβολαίων.


Μετά από το «πράσινο φως» που έδωσε προσφάτως η Επ.Ε.Ι.Α. απελευθερώνοντας χρηματικό ποσό -από τα δεσμευμένα- προκειμένου να πληρωθούν αποζημιώσεις σε πελάτες της εταιρίας, κατά τις πληροφορίες και ο Συνήγορος του Καταναλωτή πρόκειται να καλέσει μέσα στις επόμενες ημέρες σε συνάντηση στα γραφεία του, τους υπεύθυνους της Commercial και όσους καταναλωτές είχαν απευθυνθεί σε αυτόν μήνες πριν καθώς αν και ζητούσαν από την εταιρεία τελικώς δεν ελάμβαναν τις αποζημιώσεις των συμβολαίων τους.


Πρέπει να αναφερθεί ότι τότε ο Συνήγορος του Καταναλωτή είχε λάβει σημαντικό αριθμό καταγγελιών για υποθέσεις της Commercial που αφορούσαν καθυστερήσεις πληρωμής στην εξαγορά ασφαλιστηρίων συμβολαίων ζωής με επενδυτικό χαρακτήρα κατόπιν υποβολής αιτήσεων εξαγοράς από τους ασφαλισμένους-καταναλωτές.


Κατόπιν αυτών των «δειγμάτων γραφής» από την εταιρεία στις 23 Ιουνίου του 2009 ο πρόεδρος της Αρχής κ. Ευάγγελος Ζερβέας προχώρησε στην κατάθεση μηνυτήριας αναφοράς στον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Αθηνών επισυνάπτοντας και όλες τις καταγγελίες των καταναλωτών.


Μάλιστα τότε κατά τις πληροφορίες το συνολικό ποσό που προέκυπτε ότι όφειλε η εταιρεία στους καταναλωτές που είχαν προσφύγει στον Συνήγορο του Καταναλωτή ανέρχονταν σε περίπου 460 χιλιάδες ευρώ.


Μετά από αυτή την εξέλιξη Commercial ενημέρωσε τον Συνήγορο του Καταναλωτή ότι αποζημίωσε κάποιους από τους καταναλωτές όπου κατά τις πληροφορίες το συνολικό ποσό που κατέβαλε ήταν περίπου 10.500 ευρώ, ποσό μικρό σε σχέση με την συνολική οφειλή.


Ωστόσο, στη συνέχεια ακολούθησαν και άλλες καταγγελίες στον Συνήγορο του Καταναλωτή ανεβάζοντας το ποσό σε μεγαλύτερα επίπεδα και από το αρχικό.


Στο πλαίσιο αυτό και επειδή από τον Ιούνιο έχουν περάσει αρκετοί μήνες με τις εξελίξεις να διατρέχουν την Commercial Value ο Συνήγορος του Καταναλωτή προγραμματίζει την συνάντηση μεταξύ εταιρείας και καταναλωτών που έχουν κάνει καταγγελία ώστε να προσδιορίσει σε ποιο επίπεδο η εταιρεία αποζημίωσε τους καταναλωτές και αν κατέβαλλε και τόκους υπερημερίας.

Πηγή: Insuranceworld

1 σχόλιο:

  1. Οσοι από εμάς δεν έκαναν αίτηση εξαγοράς, αλλά θέλουν να συνεχίσουν το ασφάλιστρο, ποιος θα μας ενημερώσει που πρέπει να απαευθυνθούμε ?
    όταν χρειάζονται λεφτά μας βρίσκουν όλα τα λαμόγια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή