Τετάρτη 7 Οκτωβρίου 2020
Μόλις 27 καταγγελίες για ασφαλιστικές υπηρεσίες στο Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών το πρώτο 8μηνο
Ικανοποιητικό μπορεί να χαρακτηρισθεί το γεγονός ότι μόλις το 2,29% του συνόλου των καταγγελιών στο Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών αφορά ασφαλιστικές υπηρεσίες (27), σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία που βλέπουν το φως της δημοσίοτητας.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου