
Από τα πρώτα συστήματα πωλήσεων (portals), σταδιακά, περάσαμε προς τα προγράμματα ανίχνευσης απάτης, μετά στην αυτοματοποίηση των διαδικασιών underwriting και ανίχνευσης κινδύνου, μετά εδραιώθηκαν οι πλατφόρμες πωλήσεων (aggregators) και, πλέον, οδεύουμε προς την τεχνολογία AI, δηλαδή την τεχνητή νοημοσύνη, η οποία θα διεκπεραιώνει όλες τις εργασίες (από την εξεύρεση του πελάτη μέχρι και το τύπωμα του συμβολαίου) μέσα σε ελάχιστα λεπτά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου