Μετά την έναρξη της ασφαλιστικής Lemonade στη Γερμανία με έδρα τη Νέα Υόρκη το καλοκαίρι, η μητρική εταιρεία της T-Mobile Deutsche Telekom τους έστειλε επιστολή και ζήτησε να σταματήσει η εταιρία, που επικεντρώνεται στην ασφάλιση με χρήση τεχνολογίας ( Insurtech), να χρησιμοποιεί το ροζ χρώμα στο λογότυπο και στο υλικό μάρκετινγκ, επειδή η T-Mobile χρησιμοποιεί το ροζ χρώμα στο λογότυπό της.
Πέμπτη 7 Νοεμβρίου 2019
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου