Όταν αναφερόμαστε στην εμπιστοσύνη των πελατών, δεν μπορούμε να βάλουμε μια συγκεκριμένη "τιμή".
Στη σημερινή αγορά που χαρακτηρίζεται από διαρκή αστάθεια, με τους καταναλωτές να αλλάζουν εύκολα γνώμη, μεταθέτοντας την εμπιστοσύνη τους από εταιρεία σε εταιρεία, η οικοδόμηση μιας σταθερής βάσης πελατών έχει ευεργετικά οφέλη για την εταιρεία σας.
Στη σημερινή αγορά που χαρακτηρίζεται από διαρκή αστάθεια, με τους καταναλωτές να αλλάζουν εύκολα γνώμη, μεταθέτοντας την εμπιστοσύνη τους από εταιρεία σε εταιρεία, η οικοδόμηση μιας σταθερής βάσης πελατών έχει ευεργετικά οφέλη για την εταιρεία σας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου