Ελεύθερη Ενημέρωση - Βήμα στην Άποψη



Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2018

Η Εθνική παίρνει τα σκήπτρα φήμης από την Interamerican μετά από 5 χρόνια

Με ορίζοντα μέτρησης 10 συνεχόμενα έτη, τα scores των μαρκών αυτών αποδεικνύουν τη διαχρονικότητα της καλής φήμης σαν εργαλείο ανάπτυξης για τις μάρκες που σήμερα δεν εκφράζουν μόνο την ιδιότητα του προϊόντος, αλλά εκπέμπουν μια ολιστική οντότητα βασισμένη στους 7 πυλώνες φήμης, οι οποίοι είναι :Mission, Leadership, Citizenship, Workplace, Experience, Innovation, Products/Services.
Διαβάστε αυτό το άρθρο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου