Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου 2018
Οι αλλαγές των πωλήσεων στην ασφάλιση
Το ασφαλιστικό προϊόν έχει τοποθετηθεί για τα καλά στο διαδίκτυο. Είτε διαφημιστικά, είτε "πωλησιακά", είτε ενημερωτικά ή με όποιον άλλο τρόπο, το γεγονός είναι ένα: ο πολίτης, ο καταναλωτής, το βρίσκει στη οθόνη του και εκείνη την στιγμή έρχεται αντιμέτωπος με την πρόκληση ή την περιέργεια να μάθει, να σταθεί να διαβάσει, να ακούσει ένα διαφημιστικό μήνυμα και γιατί όχι και κάποιες φορές να δοκιμάσει να αγοράσει.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου