Τετάρτη 25 Απριλίου 2018
Η εμπειρία του πελάτη της ασφαλιστικής
Ακούγεται συχνά ότι οι ασφαλιστικές εταιρείες μεριμνούν "για την καλύτερη εμπειρία του πελάτη".
Μέσα από αυτή την προσέγγιση γνωστοποιούν ότι ενδιαφέρονται, φροντίζουν, δρουν για να διασφαλίσουν, τι άλλο(;), από έναν ικανοποιημένο ασφαλισμένο.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Customer's Satisfaction, ή το customer's request?
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι ειναι αυτά στην ασφαλιστική μας αγορά ειδικά οταν αφορά θέματα που άπτονται στην καταβολή ειδικά μεγάλων αποζημιώσεων.
Μάλλον "ψιλά" γράμματα ειναι αυτοί οι ορισμοί.
Υπάρχουν βέβαια στους σχεδιασμούς αλλά μόνο ως θεωρία .
Και ίσα για να τους δείχνουμε στους ξένους χρηματοοικονομικούς ομίλους, σε ξένες αντασφαλιστικές οταν θέλουμε την ομπρέλα τους, στις εποπτικές αρχές, και σε εκείνους τους φορείς πιστοποιήσεων.
Υποστηρίζοντας οτι αυτά ειναι το Α και το Ωμένα της επιχειρηματικής επιδίωξής μας.