Μπορεί όλοι οι εμπλεκόμενοι στην ιδιωτική ασφάλιση και την ασφαλιστική αγορά να αναγνωρίζουν την ανάγκη για μεγαλύτερη εξωστρέφεια και να επιζητούν “άνοιγμα” προς τον καταναλωτή, ωστόσο, είτε για λόγους “κουλτούρας” είτε για λόγους στενών εμπορικών πολιτικών η περιβόητη εξωστρέφεια δεν φαίνεται να αποδίδει ή να επιτυγχάνεται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Πέμπτη 19 Απριλίου 2018
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου