Παρασκευή 17 Νοεμβρίου 2017
Η ανθρωποκεντρικότητα το νέο δόγμα για τις πωλήσεις, για ασφαλιστικές και ασφαλιστές
Η ανάπτυξη των πωλήσεων και συνολικά της ασφαλιστικής αγοράς περνά μέσα από τις νέες τάσεις και ανάγκες των πολιτών.
Tα στερεότυπα, η εσωστρέφεια και η πελατοκεντρικότητα πρέπει να βγουν από τον επιχειρηματικό σχεδιασμό των ασφαλιστικών εταιριών αλλά και των διαμεσολαβητών.
Χαρακτηριστική, για το νέο δόγμα που πρέπει να επικρατήσει στην ασφαλιστική αγορά, ήταν η αναφορά του κ. Μαύρου της MRB στην παρουσίαση της έρευνας της ΕΑΕΕ για την ασφάλιση.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου