Τελικά, σίγουρα οι δημοσιογράφοι ζουν στο δικό τους εικονικό κόσμο. Έρχονται σε επαφές, με τα ανώτατα στελέχη των ασφαλιστικών, των τραπεζών και λοιπών επιχειρήσεων, τραπεζώνονται στις συνεντεύξεις τύπου και στις δεξιώσεις, και πιστεύουν ότι η πραγματικότητα είναι εξίσου ιδανική με την εικόνα που τους παρουσιάζουν.
Τέτοιο είναι το παράδειγμα με τις ασφαλιστικές. Σε ανώτατο επίπεδο, οι δημοσιογράφοι ακούν για business plans και κερδοφορίες, για ψηφιοποιήσεις και μεγαλεπίβολα σχέδια, ενώ αγνοούν τις περισσότερες φορές τι συμβαίνει σε μεσαίο ή κατώτερο επίπεδο διαχείρισης.
Τέτοιο είναι το παράδειγμα με τις ασφαλιστικές. Σε ανώτατο επίπεδο, οι δημοσιογράφοι ακούν για business plans και κερδοφορίες, για ψηφιοποιήσεις και μεγαλεπίβολα σχέδια, ενώ αγνοούν τις περισσότερες φορές τι συμβαίνει σε μεσαίο ή κατώτερο επίπεδο διαχείρισης.
Επιτέλους , και πάλι επιτέλους μια ειλικρινέστατη παράθεση σε ανάρτηση αυτό που συμβαίνει στην πραγματικότητα στον εδώ χώρο μας που ζούμε και αναπνέουμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι όχι βέβαια τις καθημερινές εικονικές πραγματικότητες και την τελειότητα που μας
βομβαρδίζουν συνεχώς.
Οι δημοσιογράφοι ενός μικρού επαγγελματικού χώρου, προκειμένου να πουλάνε συνδρομές σε έντυπα και ιντερνετ, πρέπει να γλύφουν και απλά να κάνουν το μαρκετινγ των Εταιριών. Ακριβώς ότι γίνεται σε όλους τους κλάδους της δημοσιογραφίας...
Διαγραφή