Στο επίκεντρο της μεγαλύτερης διαφημιστικής καμπάνιας (για οποιαδήποτε επιχείρηση) βρίσκεται το πρόγραμμα της Anytime “Buy the Mile”. Αυτό όμως αποτελεί μόνο ένα απλό προϊόν σε μια ιδιαίτερα επιτυχημένη επιχείρηση.
Η Anytime, εξ ορισμού, για την Interamerican σημαίνει "καινοτομία" και εκφράζει τον ψηφιακό μετασχηματισμό της εταιρείας εξωστρεφώς, δηλαδή προς τον πελάτη. "Έχει συμφιλιωθεί συμπληρωματικά με τη διαμεσολάβηση και, πρέπει να τονίσω", δηλώνει ο κύριος Καντώρος, "ότι σημαντικό μέρος της παραγωγής Anytime στο αυτοκίνητο έρχεται, πλέον, μέσα από συστάσεις πελατών από το εταιρικό δίκτυο πωλήσεων."
Η Anytime, εξ ορισμού, για την Interamerican σημαίνει "καινοτομία" και εκφράζει τον ψηφιακό μετασχηματισμό της εταιρείας εξωστρεφώς, δηλαδή προς τον πελάτη. "Έχει συμφιλιωθεί συμπληρωματικά με τη διαμεσολάβηση και, πρέπει να τονίσω", δηλώνει ο κύριος Καντώρος, "ότι σημαντικό μέρος της παραγωγής Anytime στο αυτοκίνητο έρχεται, πλέον, μέσα από συστάσεις πελατών από το εταιρικό δίκτυο πωλήσεων."
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου