Mε μοναδικό κανάλι διανομής ασφαλιστικών προϊόντων το sms, και έχοντας στα "χέρια" της το πορτοφόλι του χρήστη, η Upstream πέτυχε να "έρθει" δίπλα στον μέσο καταναλωτή με χαμηλό εισόδημα και να του πωλήσει ασφαλιστικές καλύψεις, λειτουργώντας πάνω στην φιλοσοφία microinsurance.
346 εργαζόμενοι και μία κορυφαία πλατφόρμα εμπορίου μέσω κινητού, 1,2 εκατομμύρια καταναλωτές, 65 εκατομμύρια ενεργοί συνδρομητές συνθέτουν την εικόνα της Upstream.
346 εργαζόμενοι και μία κορυφαία πλατφόρμα εμπορίου μέσω κινητού, 1,2 εκατομμύρια καταναλωτές, 65 εκατομμύρια ενεργοί συνδρομητές συνθέτουν την εικόνα της Upstream.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου