Ελεύθερη Ενημέρωση - Βήμα στην Άποψη



Τρίτη 2 Μαΐου 2017

Οταν το κανάλι πώλησης είναι το “sms” και ο χρήστης εκχωρεί το “πορτοφόλι” του | Insurance World

Mε μοναδικό κανάλι διανομής ασφαλιστικών προϊόντων το sms, και έχοντας στα "χέρια" της το πορτοφόλι του χρήστη, η Upstream πέτυχε να "έρθει" δίπλα στον μέσο καταναλωτή με χαμηλό εισόδημα και να του πωλήσει ασφαλιστικές καλύψεις, λειτουργώντας πάνω στην φιλοσοφία microinsurance.

346 εργαζόμενοι και μία κορυφαία πλατφόρμα εμπορίου μέσω κινητού, 1,2 εκατομμύρια καταναλωτές, 65 εκατομμύρια ενεργοί συνδρομητές συνθέτουν την εικόνα της Upstream.
Διαβάστε αυτό το άρθρο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου