Ελεύθερη Ενημέρωση - Βήμα στην Άποψη



Παρασκευή 5 Μαΐου 2017

ΟΧΙ στην αθέμιτη τραπεζική αρπαγή πελατών από τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές

Υπερβαίνει τα όρια η συμπεριφορά των τραπεζών στο θέμα της άντλησης πελατών από την ασφαλιστική διαμεσολάβηση. Το πιο πρόσφατο παράδειγμα που θα πρέπει να δουν προσεκτικά και η ΔΕΙΑ και η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών είναι αυτό της διαφήμισης της Τράπεζας Πειραιώς στην τηλεόραση.

Μέσω του μηνύματός της, η Τράπεζα, "διαφημίζει" δύο ασφαλιστικές εταιρείες με τις οποίες συνεργάζεται, την ERGO και την NN, κάτι που θα πρέπει να ελεγχθεί ως προς το πόσο επηρεάζει τους αποδέκτες του τηλεοπτικού της μηνύματος-διαφήμισης- εις βάρος άλλων εταιρειών που διαθέτουν ομοειδή προϊόντα με τις δύο διαφημιζόμενες.
Διαβάστε αυτό το άρθρο:

5 σχόλια:

  1. Κανείς δεν εμποδίζει και τις άλλες εταιρείες του χώρου να κάνουν κάτι το αντίστοιχο.

    Δεν το έχουν κατάλαβει ακόμα, κάποιοι εδω αυτού του χώρου οτι έχουμε μια ελεύθερη οικονομία, και οτι η εποχή των προστατευτισμών έχει παρέλθει ανεπιστρεπτί.

    Και σε τελική ανάλυση που ειναι το παράλογο σε αυτη την διαφημιστική καμπάνια, και το παράνομο ακόμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΤΕ ΤΑ ΑΝΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΕΤΕ ΕΠΩΝΥΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΜΕ.ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΘΕΜΙΤΟΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσείς που με κατακρίνετε ότι γράφω ως ανώνυμος γιατί δεν παραθέσατε το ποιος είστε γιατί παρουσιαστήκατε ως ανώνυμος.?

      Επί της ουσίας του θέματος τώρα στο ότι η πρακτική της τράπεζας και της ασφ. Εταιρείας με την διαφήμιση στην τηλεόραση είναι αθέμιτη πρακτική ή αθέμιτος ανταγωνισμός........

      Και εσείς βέβαια, και κάποιοι έως πάρα πολλοί ακόμα δεν το έχετε καταλάβει ότι σε όλα τα επαγγέλματα και σε όλους τους επιχειρηματικούς κλάδους ότι η εποχή των προστατευτισμών έχει παρέλθει ανεπιστρεπτί.


      Μην μου πείτε ότι ο κάθε καταναλωτής νοιάζεται η ρωτάει σήμερα το τι θα γίνει ένας κλάδος εργαζομένων (οι ασφαλιστές) που χάνουν πελατεία.

      Το συμφέρον μας κοιτάμε όλοι μας σήμερα σε ότι οτιδήποτε και να είμαστε ειλικρινείς σε αυτό.
      Δηλαδή στο τι λεφτά θα γλυτώσουμε εάν κάνουμε τις αγορές μας έξυπνα κάνοντας έρευνα αγοράς στο ότι οτιδήποτε.
      Και το επαναλαμβάνω αφήνουμε κατά μέρος την συμπόνοια για τους όποιους εργαζομένους που χάνουν την δουλειά τους εξ αιτίας των συγχρόνων τάσεων της αγοράς..



      Όταν παντού όπως δουλεύει σήμερα αυτή η ελεύθερη ανταγωνιστική οικονομία, δεν γίνεται στον κλάδο των ασφαλειών να υπάρχει η εξαίρεση και ο προστατευτισμός.


      Ίσως υπάρξει ο αντίλογος ότι η ασφάλιση είναι μια ιδιόμορφη περίπτωση, και περί ειδικών κινδύνων κλπ κλπ.
      Και ότι επί τούτου ο κατάλληλος για αυτόν τον κλάδο εργασιών είναι μόνο ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής.
      Απ΄οτι θυμάμαι αυτό ίσχυε ίσως τις προπερασμένες δεκαετίες και εν μέρει..

      Σήμερα οι συστημικός τράπεζες έχουν την εξειδίκευση την εμπειρία, και τους κατάλληλους πιστοποιημένους σε βαθμό αριστείας τραπεζοϋπαλλήλους και για ασφαλιστικές εργασίες κάθε τύπου για τους πελάτες τους.

      Εδώ αντιμετωπίζουν πολύ σύνθετα οικονομικά / τραπεζικά προβλήματα και δεν μπορούν να ενασχοληθούν με ασφαλίσεις?

      Δεν είναι τίποτε παραπάνω όλος ο ασφαλιστικός κλάδος από μια πώληση παροχής υπηρεσιών και τίποτε περισσότερο.

      Όσο για την καραμέλα περί σέρβις του πελάτη από τον ασφαλιστή αυτά είναι λόγια μιας άλλης εποχής.
      Στην σημερινή εποχή το customer service ή Helop desk των ασφαλιστικών εταιρειών και επί 24ώρου βάσεως , καθώς και οι διακανονιστές έχουν αναλάβει αυτόν τον τομέα.


      Κύριέ μου, ανταγωνισμός σήμερα γίνεται σε πολύ δυσκολότερες επιχειρηματικές κινήσεις και δεν θα γίνει στον χώρο των ασφαλειών?
      Μην ζείτε λοιπόν μέσα σε αυταπάτες.

      Διαγραφή
    2. Πόσες φορές έχετε δει τραπεζικό να κάνει ανάλυση αναγκών σε οικογενειάρχη?
      Θέλετε περιστατικά με ονόματα που ασφαλίζονται κατ΄ανάγκη για δάνεια και όταν επέλθει ο κίνδυνος γεια σας?Θα ασφαλίζατε εσείς την οικογένεια σας για υγεία σε τραπεζικό ίδρυμα?Εμείς ως ασφαλιστές με τα γκρίζα γράμματα που υπάρχουν δεν μπορούμε πολλές φορές να βρούμε άκρη..Και άντε και ασφαλίστηκες,αύριο ή τράπεζα αντί για συνεργασία με την τάδε ασφαλιστική διακόπτη και συνεργάζεται με άλλη,με εσένα τι γίνετε?με τι όρους ?
      Όσο αφορά τον αθέμιτο ανταγωνισμό ας επιλέξει ο καταναλωτής.Στο κάτω κάτω και ο ασφαλιστής ας κάνει το δικό του marketing.

      Διαγραφή
    3. @ Ανώνυμος23 Μαΐου 2017 - 9:25 π.μ.....

      Σήμερα αγαπητέ μου ζούμε σε μια "ειδική κατάσταση". Όπου τα πάντα ρεί.
      Τα πάντα μεταβάλλονται συνεχώς και οι μορφές των πραγμάτων εναλλάσσονται.

      Ζούμε πάλι μετά από τόσους αιώνες, τις Ηρακλείτειες έννοιες αυτές του
      Ηρακλείτου του Εφέσιου του Έλληνα προσωκρατικού φιλόσοφου που έζησε τον 6ο με 5ο π. Χ. αιώνα στην Έφεσο, της Μικράς Ασίας.
      Έννοιες που εκφράζουν την κοσμική κοινωνική οικονομική αστάθεια και μεταλλαγή.
      Και που τις ζούμε και πάλι τώρα.

      Πέρα της μεγάλης οικονομικής δυσπραγίας , της ανεργίας και των άλλων δεινών εδώ του κόσμου, που δεν του περισσεύουν λεφτά ούτε και για την επιβίωση ακόμη σε πολύ μεγάλη μερίδα του κόσμου, συζητάμε και ζητάμε το πως θα μπορέσει να σκεφτεί και να ενδιαφερθεί ο Ελληνας και για σύναψη συμβολαίων ιδιωτικής ασφάλισης?
      Τέλος πάντων.

      Και ότι το κύριο πρόβλημα και η έγνοια του κόσμου σήμερα είναι να του κάνει ο ασφαλιστής την ανάλυση των αναγκών του και όχι το πως θα επιβιώσει με την ανεργία , τις περικοπές μισθών και συντάξεων και την επιδρομή του κράτους στα εισοδήματα του.. !!!!!!!!


      Και για ποιους ασφαλιστές συζητάτε ότι έχουν την εμπειρία να καθοδηγήσουν τον καταναλωτή στην ανάλυση των αναγκών του?

      Για αυτούς που με το κόλπο της "στρατολόγησης" απελπισμένων άνεργων νέων, μέσω αγγελιών της “Χρυσής Ευκαιρίας” το ίδιο και η "στρατολόγηση" δασκάλων, καθηγητών, αστυνομικών, διαφόρων άλλων δημοσίων υπαλλήλων, συνταξιούχων , η την κόρη της φουρνάρισσα και της ΕΒΓΑ της γειτονιάς, της γραμματέως του συνεργείου αυτοκινήτων, ακόμα και την κομμώτρια.
      Όλοι τους μέσα στην οικονομική τους δυσπραγία κυνηγούν το ότι οτιδήποτε για το έξτρα τους εισόδημα ή το εισόδημα της επιβίωσής τους ή συμπλήρωσης της πενιχρής τους σύνταξης.

      Και είναι και πάμπολλοι αυτοί ως ασφαλιστές αυτής της κατηγορίας, όπου μετά από μια ταχύρυθμη εκπαίδευση και όχι βέβαια μέσα από τα επίσημα κανάλια εκπαίδευσης αλλά από τον μάνατζερ η τον μεγαλοασφαλιστή .

      Και μετά βγαίνουν ο καθένας τους από αυτές τις κατηγορίες και χωρίς προσωπικό κωδικό , και παριστάνουν τον ασφαλιστή πρώτιστα σε συγγενείς φίλους, σε νυν η πρώην συναδέλφους τους στους χώρους της δουλειάς τους .

      Και όσο και ότι καταφέρουν ο καθένας τους μέχρι να το βαρεθούνε αυτό το άθλημα και το εγκαταλείψουν.
      .Πρακτικές του παρελθόντος που δυστυχώς συνεχίζονται ακόμη .

      Αυτοί λοιπόν θα σταθούν και θα κατευθύνουν σωστά τον κόσμο?

      Αλλά και οι κανονικοί και σωστοί ασφαλιστές ας το καταλάβουν πλέον.

      Οι εξελίξεις και η τεχνολογία έχουν προσπεράσει τις κλασσικές μεθόδους και αυτών μαζί που εργάζονται με αυτές, αλλά μεθόδους μιας άλλης πάλαι εποχής 'όμως,
      Και το κυριότερο χωρίς προστατευτισμούς.

      Που φυσικά εσείς θέλετε να συνεχίζονται ως ήταν σε καθεστώς προστατευτισμού για εσάς και εις το διηνεκές.

      Διαγραφή