Κατά 73% συρρικνώθηκε η αγορά νέων επιβατικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα, κατά τη διάρκεια της τελευταίας 12ετίας (2004 - 2016), σύμφωνα με ειδική μελέτη της Deloitte, στην οποία ωστόσο, εκφράζεται η αισιοδοξία για τη σταδιακή ανάκαμψη του κλάδου.
Όπως καταδεικνύουν τα ευρήματα της έρευνας, η συνολική πτώση της ελληνικής αγοράς είναι η μεγαλύτερη μεταξύ των χωρών της Ευρώπης, με τη βασική αιτία των πιέσεων να συνίσταται μεταξύ άλλων, στη συνεχή πτώση του ΑΕΠ και στο ασταθές φορολογικό πλαίσιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου