Σύμφωνα με παγκόσμια έρευνα της Accenture επτά στους 10 καταναλωτές θα έβλεπαν θετικά να τους παρέχουν συμβουλές για ασφαλιστικές και τραπεζικές υπηρεσίες όχι άνθρωποι αλλά ρομπότ υπολογιστές
Σύμφωνα με την έκθεση της Accenture η έρευνα, περιλάμβανε περίπου 33.000 καταναλωτές σε 18 χώρες και περιοχές, διαπίστωσε ότι η συντριπτική πλειοψηφία των καταναλωτών είναι πρόθυμοι να λάβουν αποκλειστικά συμβουλές από ρομπότ για ορισμένα τραπεζικά και ασφαλιστικά προϊόντα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου