"Όσο σκληρό κι αν ακούγεται, αν κάποιος δεν μπορεί να ασφαλίσει το όχημά του, θα πρέπει να καταθέσει τις πινακίδες του", υπογραμμίζει σε συνέντευξή της στο Αθηναϊκό/Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων η γενική διευθύντρια της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος Μαργαρίτα Αντωνάκη.
Στη Ελλάδα κυκλοφορεί ανασφάλιστο, περίπου το 13% - 14% των οχημάτων, όπως αναφέρει η ίδια.
"Σίγουρα μιλάμε για εκατοντάδες χιλιάδες ανασφάλιστα οχήματα που μας απειλούν καθημερινά στους ελληνικούς δρόμους", προσθέτει και σημειώνει ότι η οικονομική κρίση είναι σίγουρα ένας παράγοντας που επηρεάζει τις επιλογές των πολιτών σε ό,τι έχει να κάνει με την ασφάλισή τους, αλλά παράλληλα εντείνει και τον ανταγωνισμό των ασφαλιστικών εταιριών, που ππροκειμένου να ανταποκριθούν στην τρέχουσα δύσκολη οικονομική κατάσταση, οι ασφαλιστικές εταιρίες προσαρμόζουν τα προγράμματα και τις καλύψεις που προσφέρουν.
Κυρία Μαργαρίτα Αντωνάκη, έχετε συμπεριλάβει στα ποσοστά σας των ανασφάλιστων κυκλοφορούντων οχημάτων και αυτά τα στρατιωτικά οχήματα ,τα οχήματα της αστυνομίας, της πυροσβεστικής, τα λοιπά κρατικά οχήματα των διαφόρων υπηρεσιών του δημόσιου και ευρύτερου δημόσιου τομέα?
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί αυτά να μην υποχρεούνται να κυκλοφορούν χωρίς να είναι ασφαλισμένα?
Είναι δικαιολογία ότι για όποια ζημιά προκληθεί υπαιτιότητά τους προς τρίτους θα την πληρώσει η υπηρεσία τους, το κράτος.
Επτά με οκτώ χρόνια περίμεναν τρεις ιδιοκτήτες σπιτιών σε περιοχή της ΒΑ Αττικής από ζημιές που προέκυψαν στα σπίτια τους και σε ένα ΙΧ, από φωτιά που προήλθε από αυτανάφλεξη σταθμευμένου εκεί τζιπ του ναυτικού.
Μιλάμε ανέμεναν πολλά χρόνια για να βρεθούν τα χρήματα από το ναυτικό για να καταβληθούν στους παθόντες μετά την δικαστική τους δικαίωση
Πως λοιπόν ζητάει το κράτος υπευθυνότητα από τους πολίτες του όταν αυτό για αυτό το θέμα εφαρμόζει το “τα εμά εμά και τα εσα εμά”?
Ή απλούστερα οι νόμοι είναι για να εφαρμόζονται μόνο από τους πολίτες , και όχι από το κράτος .