Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2017
Κάθε πέρυσι και καλύτερα την Τσικνοπέμπτη
Έλλειψη ρευστότητας και κακή ψυχολογία έφεραν μειωμένες κρατήσεις σε επιχειρήσεις εστίασης τη φετινή Τσικνοπέμπτη, με τους καταναλωτές να πριμοδοτούν κατά βάση σουβλατζίδικα, ψησταριές και μεζεδοπωλεία, τα οποία τη συγκεκριμένη ημέρα εμφάνισαν αυξημένες πωλήσεις 30%-40% συγκριτικά με τη μέση ημερήσια ζήτηση.
Διαπιστώνεται ότι καλύτερες επιδόσεις εμφάνισαν καταστήματα ελληνικής κουζίνας με περιορισμένη κατά κεφαλήν δαπάνη, καθώς σε εναλλακτικούς χώρους και gourmet εστιατόρια, όπου οι τιμές είναι υψηλότερες, η κίνηση ήταν πολύ περιορισμένη, τόσο την Τσικνοπέμπτη όσο και δύο ημέρες νωρίτερα, την Τρίτη 14 Φεβρουαρίου, κατά τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου. Ας σημειωθεί ότι πρόκειται για τις δύο πιο εμπορικές ημέρες του χρόνου για την αγορά της εστίασης.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου