Από την μία έχουν άμεση ανάγκη για αύξηση ασφαλίστρων στον κλάδο αυτοκινήτου, απόρροια μίας άκρως επιθετικής τιμολογιακής πολιτικής που ασκήθηκε τα τελευταία χρόνια, και από την άλλη θέλουν οπωσδήποτε να κρατήσουν την κρίσιμη μάζα παραγωγής τους, προκειμένου να έχουν ελπίδες επιβίωσης και ανάπτυξης.
Τα μηνύματα που έρχονται από τα αποτελέσματα 2016: είναι ότι λόγω Solvency II, αυξήσεων ζημιών στους δρόμους και χαμηλών ασφαλίστρων έχουν κινηθεί ανοδικά οι δείκτες ζημιών (loss ratio) και έχουν μειωθεί εξίσου σημαντικά τα τεχνικά αποτελέσματα. "Ο εφιάλτης" που κάποιοι προέβλεπαν από την ταχύτατη και ραγδαία πτώση των ασφαλίστρων μοιάζει να υλοποιείται.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου