Αναδρομικό "κούρεμα", από την 1η Ιουνίου του 2016, θα υποστούν από την 1/1/2017 οι υψηλο - συνταξιούχοι που λαμβάνουν πάνω από 2.000 ευρώ μεικτά αν έχουν μια σύνταξη ή πάνω από τα 3.000 ευρώ "καθαρά", εφόσον έχουν δύο ή περισσότερες συντάξεις από οποιοδήποτε Ταμείο. Τα νέα πλαφόν θα "πιάσουν" και όσους διπλοσυνταξιούχους λαμβάνουν συντάξεις από διαφορετικά ταμεία αφού από την 1/1/2017 ο ΕΦΚΑ θα καταβάλει αθροιστικά τις δύο σε μία σύνταξη. Σύμφωνα με εκτιμήσεις ο αριθμός των συνταξιούχων αυτής της κατηγορίας μπορεί να φτάσει τους 70.000.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου