Η ανάπτυξη της ιδιωτικής ασφάλισης είναι πολυσύνθετη διαδικασία. Σίγουρα χρειάζεται και τα νέα προϊόντα, και τις νέες ιδέες, και τις νέες μεθόδους τεχνολογίας και πολλά ακόμα στοιχεία. Όμως χρειάζεται και την προβολή της, ώστε όλα αυτά να βρουν αντίκρισμα στους καταναλωτές. Πώς λοιπόν μπορούν οι καταναλωτές να ακούσουν, να μάθουν, να αναζητήσουν και τελικά να αγοράσουν ένα ασφαλιστικό συμβόλαιο. Πώς μπορεί να ξεπεράσουν, όχι το οικονομικό θέμα, αλλά το θέμα της άγνοιας που επικρατεί, του φόβου για το άγνωστο, να εξοικειωθούν με τα προϊόντα, να πιστέψουν, και τελικά να ασφαλιστούν;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου