Ελεύθερη Ενημέρωση - Βήμα στην Άποψη



Τρίτη 3 Νοεμβρίου 2015

Έως και 35% μειωμένο το κόστος ασφάλισης στην υγεία

Έως και 35% έχει κατέβει ο πήχης των ασφαλίστρων στον κλάδο Υγείας μετά την επικράτηση των προγραμμάτων ετήσιας διάρκειας και ανανέωσης.
Διαβάστε αυτό το άρθρο:

1 σχόλιο:

  1. Απλά - απλούστατα. Δεν έκαναν οι εταιρείες, μόνο μειώσεις των ασφαλίστρων αλλά έχουν φροντίσει παράλληλα να “σφίξουν άγρια τα λουριά” στα έξοδα των νοσηλειών που πληρώνουν .

    Γενικεύουν στις ιδιωτικές νοσηλείες την εφαρμογή των ΚΕΝ που ισχύουν ενδεικτικά στο δημόσιο σύστημα υγείας.
    Αλλά εδώ έχουμε μια σκληρή απαίτηση από τις εταιρείες!.
    Εφαρμογή του ΠΔ περί Κλειστών Ενοποιημένων Νοσηλειών και άνευ παρεκκλίσεων.
    Κατι που δεν εφαρμόζεται απόλυτα σε πολλές ειδικές περιπτώσεις νοσηλειών - με την υπογραφή του διευθυντή και του θεράποντα επιμελητή - στα δημόσια νοσηλευτικά ιδρύματα

    Άκου κλινική. ! λένε οι διακανονιστές της κάθε εταιρείας
    Τόσα επακριβώς θα πάρεις για την ενδονοσοκομειακή θεραπεία, τις εξετάσεις, ιατρικές αμοιβές κλπ. και επακριβώς τόσες ημέρες η νοσηλεία.
    Ούτε ώρα παραπάνω -παραμονή.
    Αυτά ζητούν σήμερα για τους πελάτες τους από τα ιδιωτικά νοσηλευτήρια.
    Και επειδή επιζητούν να χρεωθεί πρώτα ο ΕΟΠΥΥ τα νοσήλια και αυτοί συμπληρωματικά πληρώνουν τα υπόλοιπα, για να δικαιολογήσουν την κατάσταση λένε ότι ο ΕΟΠΥΥ ζητά την εφαρμογή του ισχύοντος Προεδρικού διαταγματος.στις ημέρες και στα έξοδα νοσηλείας


    Έχουμε επιπρόσθετα και το γενικευμένο κόλπο των ετησίως ανανεούμενων συμβολαίων 'όπως εφαρμόζεται, που στα σίγουρα με αυτά παραπλανούν κάπου τον κόσμο, να μην πω ότι είναι και μια πρακτική που εγγίζει τα όρια της επιστημονικής εξαπάτησης του.

    Το όσο δεν αρρωσταίνει η δεν παθαίνει τίποτε άλλο στην σωματική του ακεραιότητα ο πελάτης είναι ο καλός πελάτης και του κάνουμε ετήσια συμβόλαια.
    Αν διαπιστωθεί ότι κάποιος θα είναι από εδώ και πέρα “ασύμφορος” οικονομικά για την κάθε εταιρεία , θα εμφανιστεί η πραγματική αλήθεια τότε.
    Δεν θα είναι το επόμενο συμβόλαιο του πελάτη ετήσιο ανανεούμενο.
    Τότε ο πελάτης θα μάθει τον όρο ότι η ετήσια ανανέωση εναπόκειται στην κρίση της εταιρείας αν θα γίνει.
    Ανεξάρτητα το πόσες ετήσιες ανανεώσεις είχε κάνει πριν. ..... Ανανεώσεις όσο ήταν γερός και υγιής βέβαια.
    Άντε να πει αυτές τις αλήθειες ο ασφρ. Διαμεσολαβητής στους πελάτες. !!!!!!!!
    Και όταν συμβεί το να βρεθεί προ εκπλήξεων ο ασφαλισμένος πελάτης, ξέρετε όλοι σας που .....ξεσπά και ποιος την πληρώνει την νύφη.

    Καλό είναι λοιπόν με αυτά που γίνονται να μην πανηγυρίζουν κάποιοι με δημοσιεύματα σαν αυτό της ανάρτησης και ότι αυτές οι καταστάσεις ωφελούν τον κλάδο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή