Το φαινόμενο των ανασφάλιστων οχημάτων επανέρχεται στο προσκήνιο με τον αριθμό των σχετικών περιπτώσεων να αυξάνεται και πάλι κατακόρυφα και να φθάνει περίπου στο 1 εκατομμύριο. Την ίδια ώρα η πολιτεία αν και μπορεί και έχει και οικονομικό όφελος να βάλει τέλος στην κατάσταση αυτή, τελικώς, δεν παρεμβαίνει προς το παρόν αφήνοντας έτσι περιθώριο να μεγαλώσει ακόμα περισσότερο ο αριθμός τους.
Πέμπτη 26 Μαρτίου 2015
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Kαλά αυτοί που έγραψαν το κείμενο αυτής της ανάρτησης έχουν άραγε επαφή με το περιβάλλον και με την πραγματικότητα?
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα κάνει η πολιτεία αυτό, το υπουργείο οικονομικών το άλλο.
Οι ενδιαφερόμενοι φορείς του χώρου τι κάνουν τελικά επί του θέματος αυτού?
Απολύτως τίποτε.
Το μόνο που ξέρουν είναι να τα περιμένουν όλα από το κράτος.
Αυτοί που έπρεπε να ασχοληθούν ουσιαστικά και ζεστά με αυτό το θέμα ειναι αποκλειστικά θέμα των ενδιαφερομένων επίσημων φορέων του χώρου.
Αυτοί ομως, “ποιούν την νήσσαν” η μάλλον σφυρίζουν αδιάφορα γιατί το ξέρουν βέβαια ότι για να στηθεί όλος αυτός ο μηχανισμός ελέγχου και παρακολούθησης των ανασφαλίστων οχημάτων απαιτείται υποδομή και συνεχή λειτουργικά κόστη για να μπορέσει να λειτουργήσει όλο αυτό το σύστημα.
Κάτι που για την συγκεκριμένη περίπτωση αντι του να πληρώσουν για να στηθεί αυτό, έχουμε απο αυτούς τα λεγόμενο “Απεταξάμην υπ εμού το πικρόν ποτήριον τούτο”.
Κοινώς να μην ξοδέψουν τίποτε. Και να πετάνε το μπαλάκι στο να το αναλάβει αυτό το κράτος. !!!!!!
Και ποιο κράτος !!!!!!
Το κράτος που βρίσκεται σε συγκαλυμμένη κατάσταση σχεδόν πτώχευσης?.
Με του υπουργείου οικονομικών τις υφιστάμενες υπηρεσίες του και τις εφορίες που είναι χωρίς προσωπικό κυρίως αλλά και άλλες υποδομές, περιμένουν λοιπόν οι κύριοι αυτοί το κράτος να αναλάβει όλο αυτό το εγχείρημα.?
Απλά οι άνθρωποι αυτοί που το εκφράζουν αυτό άλλη μια φορά και στα τόσα και τόσα άλλα θέματα, βρίσκονται σε εικονική αντίληψη της πραγματικότητας.