Ελεύθερη Ενημέρωση - Βήμα στην Άποψη



Πέμπτη 8 Ιανουαρίου 2015

Ασφαλιστικές συνυπευθυνότητες στο Norman Atlantic

Οι πληροφορίες αναφέρουν πώς για τις αστικές ευθύνες υπήρχε ασφάλιση -από τον ιδιοκτήτη του- στον αλληλασφαλιστικό συνεταιρισμό GARD ο οποίος εδρεύει στην Νορβηγία. Ωστόσο το πλοίο για τις άλλες ζημιές είναι ασφαλισμένο στην ασφαλιστική αγορά της Ιταλίας. Άγνωστο παραμένει ακόμα το αν ήταν μία εταιρεία ή περισσότερες που είχαν αναλάβει την Μικτή Ασφάλιση κήτους, εξοπλισμού και περιεχομένου.
Διαβάστε αυτό το άρθρο:

2 σχόλια:

  1. Προσβλέπω μακροχρόνιους δικαστικούς αγώνες σε αυτή την τραγική υπόθεση.
    Περιπλέκονται πολλοί φορείς.

    Το τραγικότερο της όλης υπόθεσης είναι το εάν και πως θα μπορέσουν οι ασφαλιστικές εταιρείες να αποζημιώσουν αυτούς, τους ως επιβάτες η επιβαίνοντες χαρακτηρισμένους οδηγούς που εγκλωβίστηκαν μέσα στα γκαράζ αυτού του πλοίου και έχασαν την ζωή τους. ....
    Κατι που ρητά και κατηγορηματικά από όλους τους κανονισμούς ασφαλείας αυτό απαγορεύεται .
    Δηλαδή η εν πλω παραμονή/διαμονή ανθρώπων στα κλειστά γκαράζ των πλοίων.
    Δεν ειναι απλή αμέλεια του Πλοιάρχου η του πληρώματος αυτη η κατάσταση, που καλύπτεται ασφαλιστικά, αλλά μια High Risk ηθελημένη και εν γνώσει του Πλοιάρχου κατάσταση που επικρατούσε συνεχώς στο πλοίο.
    Υπάγονται τελικά αυτοί οι άτυχοι άνθρωποι όπως ταξίδευαν έτσι στην ίδια κατηγορία με τους κρυμμένους και κρυφά επιβιβασθέντες στο πλοίο λαθρεπιβάτες.
    Και δεν το βλέπω να αποζημιωθούν αν δεν βρεθεί κάποια άλλη νομική φόρμουλα

    Μια κακιά συνήθεια η οικονομική ανάγκη των οδηγών η των ιδιοκτητών/οδηγών, ήταν να πωλούν την αξία της καμπίνας η της κλίνης ( φθηνότερα βέβαια με τιμές προσφοράς ζήτησης) σε άλλους επιβάτες κυρίως θέσεως καταστρώματος.
    Και ολοι ηταν ευχαριστημένοι.
    Οι οδηγοί γιατί κέρδιζαν το κατι τις και οι επιβάτες που αγόραζαν φθηνότερα καμπίνα η κρεββατι.


    Ακόμη, σε ολα τα αλλα “ θαυμαστά και ωραία” ηταν, στο να φορτώνουν και νταλίκες δηλώνοντας τες ως ασυνόδευτο parcel, και ότι οδηγός θα την παραλάβει "άμα τη αφίξει του πλοίου στον επόμενο λιμένα".
    Και που φυσικά ο οδηγός και ο συνοδηγός της κάθε ετσι χαρακτηριζόμενης νταλίκας ήταν σε όλο το ταξείδι αδήλωτοι μέσα στο πλοίο κοιμώμενοι στην καμπίνα του αυτοκινήτου.

    Αυτό γινόταν γιατί η ΑΝΕΚ και οποιες αλλες εταιρείες εκαναν το ιδιο σε αυτές τις γραμμές , το εκαναν για να μην συμπληρώνουν τον αριθμό του πρωτόκολλου των επιτρεπόμενων επιβατών με οδηγούς, αλλά συμπληρώνοντας αυτόν τον αριθμό κυρίως με κανονικούς επιβάτες .

    Κάτι τέτοια είχαν γίνει και δεν έβγαζαν άκρη οι Ιταλικές αρχές με τον αριθμό των επιβαινόντων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. <>. Για να γινη μια παρανομια, πρεπει να υπαρχουν δυο μερη, τουλαχιστον!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή