Οξύνεται ο ανταγωνισμός στην ασφάλιση κατοικίας από όλους αυτούς που αναπτύσσουν δραστηριότητα στη συγκεκριμένη αγορά. Με νέα ή ανανεωμένα προγράμματα και μειωμένα τιμολόγια οι ασφαλιστικές προσπαθούν να προσεγγίσουν τους καταναλωτές και να διευρύνουν το πελατολόγιο τους, παρακολουθώντας "στενά" και τις εξελίξεις στην αγορά και τις υπηρεσίες που παρέχονται μέσω του bancassurance και των απευθείας ασφαλίσεων.
Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2014
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου