Ελεύθερη Ενημέρωση - Βήμα στην Άποψη



Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2014

“Μαύρα Χριστούγεννα” ή “Χρυσή Πρωτοχρονιά” για το λιανεμπόριο;

Για την πιο απρόβλεπτη εορταστική περίοδο των τελευταίων (πολλών) ετών προετοιμάζεται το λιανεμπόριο. Οι πολιτικές εξελίξεις που θα κορυφωθούν ακριβώς μέσα στην εορταστική περίοδο αποτελούν έναν άκρως αστάθμητο παράγοντα για αυτό που ονομάζεται “πραγματική οικονομία”, καθώς ουδείς μπορεί να προβλέψει την επίπτωση τους στη συμπεριφορά των καταναλωτών και μάλιστα σε μια περίοδο που για πολλές εμπορικές επιχειρήσεις και αλυσίδες αποτελεί ακόμη και το 50% του τζίρου τους. Και όλα αυτά όταν η κατά κεφαλή δαπάνη που πραγματοποιείται στην Ελλάδα την περίοδο των Χριστουγέννων έχει υποχωρήσει κατά 60% από το 2007
Διαβάστε αυτό το άρθρο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου