Ελεύθερη Ενημέρωση - Βήμα στην Άποψη



Δευτέρα 4 Αυγούστου 2014

Ποιες ασφαλιστικές καλύψεις υγείας αγοράζουν οι Έλληνες

Η ελληνική κοινωνία φαίνεται να τοποθετεί ψηλά στην πυραμίδα των αναγκών της την ασφάλιση της υγείας, και κυρίως της νοσοκομειακής της κάλυψης.
Διαβάστε αυτό το άρθρο:

6 σχόλια:

  1. Εντάξει από θεωρία στο τι αρέσει στον κάθε Ελληνα και που θέλει να τοποθετεί τον πήχη των προσδοκιών του στο θέμα της υγείας αυτού και της οικογένειάς του είναι γνωστό.

    Θέλει στην δημόσια υγεία ένα υψηλότατο επίπεδο και αρτιότητα στην κάλυψη τόσο την έξω νοσοκομειακή όσο και νοσοκομειακή.
    Και το κυριότερο με την νοσηρή νοοτροπία του που του έχει καλλιεργηθεί διαχρονικά είναι να τα θέλει όλα δωρεάν. .....
    Τα θέλει δωρεάν και ολα πλούσια αλλά ομως να μην πληρώνει στο ασφαλιστικό του ταμείο αυτά που πρέπει για την ασφάλιση της υγείας του είτε λόγω νοοτροπίας είτε ίσως γιατί δεν έχει,
    Και εάν πληρώνει να κοιτάζει πως να πληρώνει τα λιγότερα.
    Αλλά κατά τα άλλα θέλει την δωρεάν και υψηλού επιπέδου κάλυψη υγείας.
    Με την μόνιμη επωδό να τα πληρώσει το κράτος.
    Αυτά για το σκεπτικό του νεοέλληνα περί της δημόσιας υγείας.

    Ερχόμαστε και σε αυτό το οποίο νομίζει ο νεοέλληνας στο περί ιδιωτικής ασφάλισης υγείας.
    Του έχει καλλιεργηθεί ο μύθος ότι αν κάνει μια ιδιωτική ασφάλιση υγείας !!!!!!!!!
    1ον. Έλυσε απόλυτα και με τον καλλίτερο τρόπο το τυχόν πρόβλημά της υγείας του και δεν πληρώνει μία. 2ον. Μπορεί να κοροϊδέψει και να ζητήσει κάλυψη ότι το έπαθε τώρα σε κάποια απο αυτές τις προϋπάρχουσες της ασφαλίσεως νόσους, και όταν “πέφτει από τα σύννεφα”τότε να ξεσπά την οργή του στον ασφαλιστή του που παρόλο του τα είχε εξηγήσει τότε δεν μπορούσε η δεν ήθελε να καταλάβει 3ον. Δεν μπορεί να καταλάβει οτι συμμετέχει και αυτός στα έξοδά της νοσηλείας του είτε με εκπιπτόμενο ποσό η με επί τοις % στο συνολικό κόστος. 4ον. Και ότι τα περισσότερα συμβόλαια είναι πλέον ετήσιας διάρκειας και κατ έτος ανανεούμενο. Και 5ον. Δεν έχει καταλάβει ο κόσμος ότι οι ασφαλιστικές εταιρείες δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα η να χαρίζουν λεφτά.

    Και έρχομαι τώρα στα του άρθρου της ανάρτησης.
    Δεν μας λέει πουθενά και ξεκάθαρα το πόσα από τα ετήσια ανανεούμενα συμβόλαια μετά ειδικά τον τρίτο η τέταρτο χρόνο εξακολουθούν να ανανεώνονται από τους κατόχους τους είτε γιατί δεν έχουν να τα πληρώσουν είτε γιατί και λόγω ηλικίας γίνονται πανάκριβα πλέον η και τους άλλους γνωστούς μας λόγους που κάποιοι πελάτες πλέον χαρακτηρίζονται μη αποδεκτοί από την ασφ. Εταιρεία..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πότε πρόλαβαν και πήραν αυξήσεις μετα το 3ο-4ο χρονο;;;; Απαξ και μπει και πληρώνει, η Ασφαλιστική Εταιρία δε μπορεί να μην ανανεώσει Συμβόλαιο. Μην ασχολείστε ερασιτεχνικά με το χώρο, αλλάξτε δουλειά, είναι και πολλοί οι φόροι πλέον...έλεος!

      Διαγραφή
    2. @ Ανώνυμος 6 Αυγούστου 2014 - 1:00 μ.μ.

      Κύριε μου ουδέποτε αρνούμαι την κάθε κριτική . Αλλά κριτική όμως μόνο επί της ουσίας .

      Εδώ εσείς μάλλον με αυτά που μου γράψατε δείχνετε ότι δεν μπορείτε να διαβάσετε η να καταλάβετε επακριβώς τι γράφει ο άλλος.
      Που έγραψα εγώ ότι από τον 3ο η τον 4ο χρόνο πήραν αυξήσεις?
      Έγραψα για το πολύ μεγάλο ποσοστό ειδικά από τον τρίτο και τέταρτο χρόνο, λόγω των σημερινών οικονομικών δυσκολιών του κόσμου , το της μη περαιτέρω ανανέωσης των συμβολαίων υγείας.
      Και το γιατί δεν παρουσιάζεται αυτή η στατιστική των ακυρώσεων των συμβολαίων τόσο σε ηλικίες πελατών οσο και μετά απο τα πόσα χρόνια ασφάλισης ?

      Έγραψα επιπλέον ότι πολλές φορές (και αυτό δεν το έγραψα σε συνάφεια με τον 3ο και 4ο χρόνο) με την μεταπήδηση του πελάτη πχ. σε άλλο ηλικιακό γκρουπ και την αναλογούσα πλέον αύξηση των ασφαλίστρων, οτι πολλά τότε συμβόλαια του κλάδου υγείας καθίστανται έως και πανάκριβα και με φυσική αδυναμία το της πληρωμής των.
      Και το τελευταίο που επίσης δεν το καταλάβατε η ίσως δεν θέλετε να το αποδεχτείτε!,
      Το ότι γίνεται πλέον κανόνας στα ετήσια ανανεούμενο συμβόλαια να μην ανανεώνονται από τις εταιρείες αν εκτιμήσουν ότι ο (Χ) πελάτης τους αρχίζει να γίνεται “ασύμφορος” για την εταιρεία.

      Επί του περί ερασιτεχνισμού τώρα.
      Το αν η συγκάλυψη καταστάσεων του “χώρου “με οποιονδήποτε τρόπο και η ωραιοποίηση αυτών σημαίνει ότι αυτοί που το ασπάζονται αυτό το δόγμα έχουν επαγγελματισμό , και η όποια ανάδειξή από κάποιους άλλους κάποιες άλλες όψεις των τεκμαιρομένων του “ χώρου “ σημαίνει ότι αυτοί είναι οι “ερασιτέχνες” , τότε λυπάμαι πραγματικά για αυτό το σκεπτικό σας και μάλλον εγώ θα πρέπει να αναφωνήσω το “έλεος.

      Διαγραφή
    3. Έχετε πολλά παραδείγματα για εταιρείες που έχουν πετάξει πελάτες εκτός κάποιου ετησίου προγράμματος;

      Γιατί λέγοντας "ότι γίνεται πλέον κανόνας" θα πρέπει να έχετε πάρα πολλά παραδείγματα και σίγουρα πάρα πολλές καταγγελείες να μας παραθέσετε...

      Διαγραφή
  2. τοτε για ποιον λογο βγηκαν τα ετησιως ανανεουμενα?καθαρα εις βαρος του ασφαλισμενου,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν ειναι εις βάρος των ασφαλισμένων τα συμβόλαια ετήσιας ανανέωσης. Αντίθετα ,ειναι ευέλικτα και οικονομικά. Ο λόγος που τα προτιμούν οι ασφαλιστικές ειναι οτι χρειάζεται να αποθεματοποιήσουν.
    Το αρνητικό τους αν θελεις ειναι οτι δεν μπορούν να πάρουν ΑΠΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή