Σε μαραθώνιο έχει εξελιχτεί η προσπάθεια για τον έλεγχο των δαπανών στην Υγεία, με τις παρεμβάσεις για την τήρηση των προϋπολογισμών τόσο του ΕΟΠΥΥ, όσο και των δημόσιων νοσοκομείων, να μην έχουν τέλος. Μετά τα μέτρα του Μαρτίου για τη συγκράτηση της φαρμακευτικής δαπάνης
Υπάρχει γενικώς και ο "Ελληνας ο μη σκεπτόμενος". ............ που μόνο να φωνάζει ξέρει όταν πάνε να συμμαζέψουν τα ασυμμάζευτα στην υγεία, αλλά ένα δεν μπορεί να ξεχωρίσει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το μεταξύ σωστής"Παροχής υπηρεσιών υγείας" και του άλλου που επικρατεί ακόμη εδώ στην Ελλάδα , αυτής του "Εμπορίου στην παροχή υπηρεσιών υγείας".
Που φτάσαμε να έχουμε τους περισσότερους γιατρούς και μάλιστα εξειδικευμένους αναλογικά με τον πληθυσμό.
Που φτάσαμε να ξεπερνάμε τα ιατροφαρμακευτικά κόστη υγείας και από οσα έχει η Ισπανία με τριπλάσιο πληθυσμό.
Που φτάσαμε να έχουμε ιατροφαρμακευτικά κόστη υγείας περισσότερα ακόμη και από μια Βόρεια χώρα (Βέλγιο) με άγρια χειμωνιάτικα κλίματα, με βαριά βιομηχανία κλπ.
Που φτάσαμε να έχουμε σε απόλυτους αριθμούς αξονικούς και μαγνητικούς τομογράφους και άλλα πανάκριβου κόστους διαγνωστικά μηχανήματα στην Ελλάδα σε αναλογία πληθυσμού από ότι στον υπόλοιπο κόσμο.
Και να ακούς εδώ και εκεί ιστορίες για αγρίους!! το ότι η περιστολή των άσκοπων τις περισσότερες φορές αυτών των πανάκριβων εξετάσεων θα μας στείλει στον τάφο η ότι τις εξετάσεις θα τις δει .... ο Άγιος Πέτρος. .........
Που φτάσαμε να έχουμε έως και τα εφταπλάσια φαρμακεία σε αναλογία πληθυσμού με την υπόλοιπη Ευρώπη.
Δηλαδή να αναλογεί ένα φαρμακείο για κάθε 850 με 900 κατοίκους εδώ στην Ελλάδα αντί του διεθνούς παραδεκτού αναλογίας 1 φαρμακείο για 7 χιλιάδες κατοίκους. Πως δουλεύουν άραγε ολα αυτά? .......
Ένα άλλο παράδοξο στο να υπάρχουν για ψηφοθηρικούς λόγους δύο κρατικά νοσοκομεία σε ένα νησί (Κεφαλλονιά) των είκοσι εικοσιπέντε χιλιάδων κατοίκων.
Να βρίσκονται σε μια απόσταση με το αυτοκίνητο 40 λεπτά το ένα από το άλλο και που στην ουσία υπολειτουργούν..
Και αυτό γιατί δεν τα βρίσκουν οι κάτοικοι Αργοστολιώτες -Ληξουριώτες στο που να γίνει το ένα το μεγάλο νοσοκομείο για ολό το νησί που να μπορεί να αντιμετωπίζει όλα τα περιστατικά.
Και προτιμάνε για ΄λίγο σοβαρότερες καταστάσεις να πηγαίνουν Πάτρα η στην Αθήνα..
Αλλά δεν τους νοιάζει αρκεί να μην γίνει για την κάθε πλευρά στην αντιπέρα πόλη .........
Ακόμη δεν έχουν καταλάβει κάποιοι ότι κράζοντας γίνονται και υποχείρια των γιατρών, καθως και των κάθε λογής τρωκτικών στον χώρο της υγείας, καθώς και των φαρμακοβιομηχάνων.
Δεν έχουν καταλάβει επίσης ότι η εποχή στο με τζάμπα δανεικά των ξένων γίνονταν πάρτι και συναγωνισμός στην ρεμούλα στο μεγάλο φαγοπότι και αρπαγή στον χώρο της υγείας οτι έχει αρχίσει και παρέρχεται γιατί τα λεφτά πλέον βγαίνουν από το υστέρημα και τους άγριους φόρους για να πληρώνονται τα της υγείας πλέον σήμερα....
. Και επιπρόσθετα ότι δεν υπάρχουν δένδρα με καρπούς πενηνταευρα, η μηχάνημα να κόβει σωρηδόν χρήμα για την δημόσια υγεία.