Συγκεκριμένα η χρονική σταθερότητα πληρωμών και αποζημιώσεων, η αύξηση των προστίμων και η βελτίωση των όρων αποζημιώσεων είχαν ως αποτέλεσμα τα ασφαλισμένα αυτοκίνητα στην Ελλάδα να φθάσουν στα 5,704 εκατ. καταγράφοντας αύξηση 5% σε σχέση με το 2012-2013, ενώ τα ανασφάλιστα έχουν διαμορφωθεί σε περίπου 600.000 αυτοκίνητα
Πέμπτη 17 Ιουλίου 2014
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΤΡΟΜΕΡΟ ΚΑΤΟΡΘΩΜΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΑ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ????? ΛΕΩ ΕΓΩ??/
ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΠΑΕΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΠΟΛΑΥΣΕΙ ΠΟΙΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΟΚΟΣΤΟΣ [ΛΟΓΙΚΟ ΒΕΒΑΙΑ]ΔΙΟΤΙ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΜΑΓΑΖΙ ΤΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΝ ΟΛΑ
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΤΗΝ ΕΕΛΛΑΔΙΣΤΑΝ ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΦΣΑΛΗΣΤΡΙΚΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΑΛΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΜΟΝΟ ΜΑΓΑΖΑΚΙΑ ΔΙΑ ΑΘΥΤΟΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΟΛΟΙ ΜΕΙΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ [ΚΑΙ ΣΩΣΤΑ ] ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗΣΤΡΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΣΑΝ ΧΑΡ;ΑΤΣΙ ΔΙΟΤΙ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΜΑΣ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ
ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΕΙΨΗ ΑΡΧΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΩΝ ΑΛΛΩΝ ΑΡΕΤΩΝ ΠΟΥΒ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΑΠΟ ΑΑΑ .................