Καθοριστικό ρόλο στην εξέλιξη της επιχειρηματικότητας, την αναβάθμισή της αλλά και την δημιουργία στενότερων σχέσεων με τους εργαζόμενους διαδραματίζουν οι ομαδικές ασφαλίσεις.
Για ποια εποχή και για ποιόν τόπο αναφέρονται οι αναλυτές που εκφράζουν την άποψή τους σε αυτήν την ανάρτηση?
Είναι κατ΄αυτούς από ότι κατάλαβα αν αναφέρονται φυσικά για την Ελλάδα μας , λυμένα όλα τα εργασιακά προβλήματα στους τόπους εργασίας, οι εργαζόμενοι πληρώνονται κανονικά , τις υπερωρίες τους φυσικά στο ακέραιο, τα επιδόματά τους , έχουν και τα ένσημά τους και το κυριότερο πάντα οι απολαβές τους στην ώρα τους. Απολύσεις .... μειώσεις μισθών......... εξοντωτικά ωράρια ........ εκβιασμοί............ τρομοκρατία.......... γενικά ενας εργασιακός μεσαίωνας........ Α ! παπά τι είναι όλα αυτά?, Όχι δεν γίνονται ποτέ και πουθενά στο εν Ελλάδι εργασιακό στερέωμα.
Μιας και δεν γίνονται αυτά και όλα είναι καλά και ωραία τι μας έμεινε λοιπόν τώρα? Έμεινε μόνο το κερασάκι στην τούρτα. Αυτό το κάτι τις παραπάνω ως ευχαριστία της κάθε εργοδοσίας προς τους εργαζομένους Δηλαδή μια ομαδική ασφάλιση παροχή του κάθε εργοδότη, μαζί με όλη του την αγάπη φυσικά προς τους εργαζόμενους του.
Για ποια εποχή και για ποιόν τόπο αναφέρονται οι αναλυτές που εκφράζουν την άποψή τους σε αυτήν την ανάρτηση?
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι κατ΄αυτούς από ότι κατάλαβα αν αναφέρονται φυσικά για την Ελλάδα μας , λυμένα όλα τα εργασιακά προβλήματα στους τόπους εργασίας, οι εργαζόμενοι πληρώνονται κανονικά , τις υπερωρίες τους φυσικά στο ακέραιο, τα επιδόματά τους , έχουν και τα ένσημά τους και το κυριότερο πάντα οι απολαβές τους στην ώρα τους.
Απολύσεις .... μειώσεις μισθών......... εξοντωτικά ωράρια ........ εκβιασμοί............ τρομοκρατία.......... γενικά ενας εργασιακός μεσαίωνας........ Α ! παπά τι είναι όλα αυτά?,
Όχι δεν γίνονται ποτέ και πουθενά στο εν Ελλάδι εργασιακό στερέωμα.
Μιας και δεν γίνονται αυτά και όλα είναι καλά και ωραία τι μας έμεινε λοιπόν τώρα?
Έμεινε μόνο το κερασάκι στην τούρτα.
Αυτό το κάτι τις παραπάνω ως ευχαριστία της κάθε εργοδοσίας προς τους εργαζομένους
Δηλαδή μια ομαδική ασφάλιση παροχή του κάθε εργοδότη, μαζί με όλη του την αγάπη φυσικά προς τους εργαζόμενους του.
Και εις άλλα με υγεία λοιπόν κύριοι.