Σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της ΕΛΑΣ εξιχνιάστηκε υπόθεση απάτης σε βάρος 2 ασφαλιστικών εταιρειών και 104 ιδιωτών και σχηματίσθηκε δικογραφία κακουργηματικού χαρακτήρα σε βάρος 50χρονου ημεδαπού, για απάτη, πλαστογραφία και κλοπή
Παρασκευή 6 Ιουνίου 2014
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Εάν ήταν σε εφαρμογή μια παλιά πρότασή μου που την παρουσίασα τόσο από εδώ από τα μπλοκ του χώρου, όσο και σε δημόσια παρουσίαση σε κάποιο συνέδριο ίσως δεν θα είχαμε τέτοια φαινόμενα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό που είχα προτείνει ήταν η ενεργοποίηση του κάθε συμβολαίου από τα κεντρικά γραφεία της κάθε ασφαλιστικής εταιρείας, που φτάνει στα χέρια του πελάτη μέσω του διαμεσολαβητή η άλλου τρίτου προσώπου η μεθόδου.
Όπως ακριβώς γίνεται στις τράπεζες με τις πιστωτικές η χρεωστικές κάρτες που αποστέλλονται στους πελάτες.
Όπου ο πελάτης για να ενεργοποιήσει την κάρτα του είτε παίρνει τηλέφωνο και από το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών με ορισμένα στοιχεία που έχει η τράπεζα για τον κάθε δικαιούχο κάρτας του την ενεργοποιεί, η με αυτοπρόσωπη παρουσία στην τράπεζα.
Φαίνεται ότι στις ασφ. εταιρείες κυριαρχεί το αίσθημα της "οικονομίας"και η νοοτροπία του ! Μπα δεν θα συμβεί σε εμάς, και αν συμβεί έχουμε τους δικούς μας εσωτερικούς ελέγχους και μεθόδους να εντοπίσουμε μια abnormal κατάσταση..
Αμ , να που γινόταν σε δύο εταιρείες επί τρία χρόνια.
Και πόσες άλλες κομπίνες η απάτες γίνονται σήμερα.
Ποιος το ξέρει?
Και ο καταναλωτής ο πελάτης? . Είναι ωραίο να ακούγονται περί εξαπάτησης τους?
Ο τι ποιο απωθητικό είναι να κλονίζεται σε συνέχειες η εμπιστοσύνη του κόσμου στην ιδιωτική ασφάλιση.
Δεν εξηγείται αλλιώς το σκεπτικό τους, που η κάθε εταιρεία αν απασχολήσουν δύο η τρεις ανθρώπους οτι θα είναι κερδισμένοι τελικά.
Που ετσι θα γνωρίζουν οι εταιρείες πότε πλήρωσε και παρέλαβε ο πελάτης το ασφαλιστήριο (και με τα νέα μέτρα το πότε το εξόφλησε), και ο πελάτης θα νοιώθει απόλυτα ήσυχος και σίγουρος ότι το ασφαλιστήριο που πλήρωσε είναι γνήσιο και οι καλύψεις όντως είναι αυτές που αναφέρονται στην συμφωνία.
Όσο συνεχίζονται οι παρωχημένες μέθοδοι ελέγχου τόσο θα υπάρχουν τέτοιες και άλλες μαϊμουδιές από "κάποιους " .
Καθώς και πόσες άλλες ακόμη με ανύπαρκτα συμβόλαια μαϊμού συνήθως MADE IN BULGARIA.
η απωθηση των πελατων γινεται κυριως απο την αποζημιωση του πελατη...και αυτο δεν εχει να κανει με ονοματα..το αντιθετο μαλισταέπιφανεστατες εταιρειες που τις γνωριζετε καλυτερα πως αποζημιωνουν
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΚΑΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ?ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ?ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΜΕΙΖΟΝ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΑ...
ΑπάντησηΔιαγραφή