Την ανάγκη ενίσχυσης της σχέσης της ασφαλιστικής αγοράς με τον καταναλωτή αποκαλύπτει παγκόσμια έρευνα των Capgemini και Efma, σύμφωνα με την οποία μόνο το 1/3 των ασφαλισμένων διεθνώς χαρακτηρίζει ως θετική την εμπειρία που είχε ως πελάτης με την ασφαλιστική του εταιρεία, ενώ 7 στους 10 καταναλωτές αναφέρουν ότι είναι πιθανό να αλλάξουν τον ασφαλιστικό τους πάροχο.
Τρίτη 4 Μαρτίου 2014
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου