Ελεύθερη Ενημέρωση - Βήμα στην Άποψη



Τρίτη 4 Μαρτίου 2014

Μόνο 1 στους 3 πελάτες έχει θετική "εμπειρία" από την ασφαλιστική του

Την ανάγκη ενίσχυσης της σχέσης της ασφαλιστικής αγοράς με τον καταναλωτή αποκαλύπτει παγκόσμια έρευνα των Capgemini και Efma, σύμφωνα με την οποία μόνο το 1/3 των ασφαλισμένων διεθνώς χαρακτηρίζει ως θετική την εμπειρία που είχε ως πελάτης με την ασφαλιστική του εταιρεία, ενώ 7 στους 10 καταναλωτές αναφέρουν ότι είναι πιθανό να αλλάξουν τον ασφαλιστικό τους πάροχο. 
Διαβάστε αυτό το άρθρο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου