Ασφαλισμένος της ARAG, αγόρασε από αντιπροσωπεία αυτοκινήτων Ι.Χ.Ε όχημα, αξίας 42.000,00 €. Αμέσως μετά την παραλαβή του από τον πελάτη και τη θέση του σε κυκλοφορία, το όχημα παρουσίασε ελαττώματα
Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2014
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Σε κάτι τέτοιες περιπτώσεις όταν συναντάς άρνηση από εταιρείες αυτοκινήτων στο αυτονόητο δικαίωμά σου όταν διαπιστώσεις ότι το όχημα που σου πούλησαν είναι προβληματικό, υπάρχει και η άλλη λύση της "διαφήμισης" της εν λόγω εταιρείας και του μοντέλου μέσα από δημοσιεύσεις δηλαδή ενυπόγραφες καταγγελίες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαταγγελίες που μπορείς να κάνεις στα εξειδικευμένα αυτοκινητιστικά περιοδικά, στις στήλες του αυτοκινήτου των εφημερίδων, και γιατί όχι να τους απειλήσεις ότι θα βγάλεις το πρόβλημά σου σε κάποια υψηλής ακροαματικότητας τηλεοπτική πρωϊνάδικη εκπομπή. ......... Θα τρέχουν να σε παρακαλάνε να μην βγει στον αέρα το πρόβλημα, και θα σου λένε "όλα οφείλονται σε παρεξήγηση και φταίει κάποιος υπάλληλος κλπ κλπ" και το πρόβλημα τακτοποιήθηκε. ........
Κατάλαβα ότι στην Ελλάδα ο κίνδυνος δυσφήμησης και διαπόμπευσης μιας εταιρείας είναι αυτό που τους πονάει και κάτι τέτοια κοιτάνε να τα αποφεύγουν όπως ο έξω από εδώ, το λιβάνι.
Αυτό το παραπάνω το έπραξα και εγω κάποτε ειδα τις αντιδράσεις και το τρέμουλο που τους είχε πιάσει καθώς και τα τηλέφωνα που μου έκαναν.
Ήταν με μια περίπτωση που είχα χοντρό πρόβλημα με εταιρεία του ευρύτερου δημόσιου τομέα.
Που με έστελναν επί ένα μήνα από τον Αννα στον Καΐάφα και πίσω πάλι.
Όταν απευθύνθηκα σε γνωστή πρωινή τηλεοπτική εκπομπή και αυτοί πήραν τηλέφωνο για να ζητήσουν αυτόν που θα εκφράσει την αποψη της εταιρείας στην ζωντανή εκπομπή, τότε οι κύριοι απο την εν λόγω εταιρεία ζήτησαν ....."πίστωση χρόνου".
Και άρχισαν να με παίρνουν τηλέφωνο και να μου λένε για υπηρεσιακό λάθος υπαλλήλου, για το ένα και το άλλο , και το θέμα μου τακτοποιείται και φυσικά να μην γίνει δημόσια ζωντανή αντιπαράθεση...
Δυστυχώς εκεί φτάσαμε, εδω σε αυτόν τον τόπο.
Να βρίσκεις το δίκαιό σου μέσα από τα κανάλια η μέσω του τύπου.