Την κεφαλαιοποίηση των ληξιπρόθεσμων οφειλών προς τον ΟΑΕΕ, για ποσά μεγαλύτερα των 20.000 ευρώ εξετάζουν ως λύση για την κάλυψη του ελλείμματος στο ταμείο των εμποροβιοτεχνών, προκειμένου να αποτραπεί μια οριζόντια μείωση στις συντάξεις.
Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2013
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου